کد خبر : 101737
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 14:36
-

درودگر: بی احترامی کفاشیان برایم افتخار است! /هم جنس کفاشیان نیستم/خوشحالم در مراسم دیروز نبودم

درودگر: بی احترامی کفاشیان برایم افتخار است! /هم جنس کفاشیان نیستم/خوشحالم در مراسم دیروز نبودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر اظهار داشت: سال های برای فوتسال زحمات زیادی کشیدم بنیان گذار کمیته فوتسال در ایران هستم و لیگ این رشته را هم راه اندازی کردم، برایم خیلی مهم است که از طرف کفاشیان به مراسم تجلیل دعوت نشدم این یعنی احترام ویژه برای من و هیچ اشکالی هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر اظهار داشت: سال های برای فوتسال زحمات زیادی کشیدم بنیان گذار کمیته فوتسال در ایران هستم و لیگ این رشته را هم راه اندازی کردم، برایم خیلی مهم است که از طرف کفاشیان به مراسم تجلیل دعوت نشدم این یعنی احترام ویژه برای من و هیچ اشکالی هم در آن نیست.
وی یادآور شد: انتظار داشتم مهدی تاج مراسم تجلیل از فوتسالی ها را هم در کنار فوتبالی ها در برج میلاد با آن شرایط خاص و پخش مستقیم از شبکه سه سیما برگزار می کرد! چرا که فوتسال افتخارات زیادی برای ایران و این فدراسیون بدست آورده و باید مسئولانه  و مقتدرانه تر نسبت به آن رفتار شود.
رئیس اسبق کمیته فوتسال ایران اظهارداشت:​ با خنده نمی توان کاری را انجام داد فوتسال نیاز به لیگ برتر پر بارتر دارد و اما متاسفانه کفاشیان فکر می کند می تواند با لبخند زدن این کمیته فعال را اداره کرد.
درودگر گفت: هنوز زمان زیادی از شروع لیگ نگذشته که چند بازی به خاطر بی نظمی های موجود برگزار نشده است، مسابقات باشگاهی فوتسال باید طبق اساس نامه مانند فوتبال زیر نظر سازمان لیگ برگزار شود اما متاسفانه این طور نیست و هم اکنون کمیته فوتسال بر خلاف آئین نامه کار را دنبال می کند.
وی تصریح کرد:  امیدوارم روزی برسد که کمیته فوتسال از یک آپارتمان کوچک خارج  شود و به فدراسیون و درون خانواده فوتبال باز گردد.
درودگر گفت: من از جنس کفاشیان و اطرافیانش نیستم بخاطر همین خوشحالم که در مراسم شب گذشته حضور نداشتم آنها از اهالی فوتبال نیستن و غریبه اند و بی احترامی شان برای من افتخار است.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

شما که ادعای فوتسالی بودن داری چرا دو دستی به فوتبال چسبیدی؟