کد خبر : 101751
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 16:56
-

سیاهی لشکر به جای صاحبان اصلی فوتسال/ از غیبت کاپیتان تیم‌ها و داوران تا حضور جایزه‌بگیرها

سیاهی لشکر به جای صاحبان اصلی فوتسال/ از غیبت کاپیتان تیم‌ها و داوران تا حضور جایزه‌بگیرها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم برترین‌های فوتسال از جنبه‌های مختلف زیر ذره‌بین رفته و مورد بررسی قرار گرفته است اما نکته مهمی که کمتر به آن توجه شده، مهمانان حاضر در مراسم است. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم: کل مربیان و بازیکنان تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان: این مراسم مختص برترین‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم برترین‌های فوتسال از جنبه‌های مختلف زیر ذره‌بین رفته و مورد بررسی قرار گرفته است اما نکته مهمی که کمتر به آن توجه شده، مهمانان حاضر در مراسم است. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم:

کل مربیان و بازیکنان تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان: این مراسم مختص برترین‌های لیگ بود و مسئولان هیچ برنامه‌ای برای تیم‌های ملی نداشتند. بنابراین حضور ملی‌پوشان برای تماشای برترین‌های لیگ،‌ تصمیمی عجیب بود. کلافگی و گاها دلخوری در چهره برخی ملی‌پوشان حاضر در مراسم که جایزه‌ای به آن‌ها نرسیده بود، کاملا به چشم می‌آمد.

حضور جایزه‌بگیرها: تنها نفراتی‌ از باشگاه‌ها در مراسم حضور داشتند که قرار بود جایزه دریافت کنند.

عدم دعوت از کاپیتان تیم‌ها: در چنین مراسم‌هایی از هر تیم، مدیرعامل، سرپرست، سرمربی و کاپیتان هر تیم حق رای دارند و به مراسم هم دعوت می‌شوند اما دیروز خبری از حضور کاپیتان‌ها نبود.

عدم حضور روسای سابق کمیته فوتسال: صادق درودگر و عباس ترابیان روسای سابق کمیته فوتسال در مراسم حضور نداشتند.

عدم حضور ملی‌پوشان سابق: بازیکنان سابق تیم ملی که می‌توانستند حتی به عنوان پیشکسوت و کارشناس نیز در انتخابات برترین‌ها حق رای داشته باشند، نه تنها رای از آن‌ها گرفته نشد بلکه به مراسم هم نیامدند.

عدم دعوت از داوران: یکی از ارکان اصلی مسابقات فوتسال، داوران هستند اما در مراسم دیروز، برخی ناظران داوری و فدراسیون حضور داشتند اما خبری از داوران لیگ برتری نبود. البته یکی از داوران مسئولیت رساندن جوایز به روی سن را داشت که واقعا باید از او درباره انگیزه‌اش از این کار سوال کرد.

حضور چهره‌های ناشناس: مهمانان ناشناس زیادی در مراسم دیده می‌شدند که به نظر می‌رسید برای پر کردن صندلی‌ها دعوت شده‌اند. چهره‌هایی که برای هیچ یک از حضار آشنا نبودند و به اصطلاح سیاهی لشکر برنامه محسوب می‌شدند. البته باید بابت دعوت از همین سیاهی لشکرها از کمیته فوتسال تشکر کرد چرا که در پایان مراسم حسابی بازار عکس سلفی را داغ کرده و به جذابیت‌های مراسم افزودند.

دعوت گزینشی از رسانه‌ها: یکی از نکات عجیب مراسم برترین‌ها، نحوه دعوت از رسانه‌ها بود. معمولا سایت فدراسیون فوتبال با انتشار خبر زمان برگزاری چنین مراسم‌هایی، از رسانه‌ها برای پوشش خبری برنامه دعوت می‌کند اما تعداد کم خبرنگاران دیداری و نوشتاری در مراسم دیروز، و عدم بازتاب مناسب اخبار، یکی از ضعف‌های مربوط به برنامه‌ریزی مسئولان کمیته فوتسال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.