کد خبر : 101745
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 15:40
-

ناظم الشریعه:تا آخرین لحظه نمی دانستم چه کسانی انتخاب خواهند شد!/از من برای بهترین ها نظرخواهی نکردند!

ناظم الشریعه:تا آخرین لحظه نمی دانستم چه کسانی انتخاب خواهند شد!/از من برای بهترین ها نظرخواهی نکردند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری مراسم بهترین های فوتسال ایران گفت: ابتدا باید بگویم تمام بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، لایق هستند که به عنوان بهترین انتخاب شوند. با این حال بنده در جریان ساز و کار انتخاب بهترین ها نبودم و تا آخرین لحظه نمی دانستم چه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری مراسم بهترین های فوتسال ایران گفت: ابتدا باید بگویم تمام بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، لایق هستند که به عنوان بهترین انتخاب شوند. با این حال بنده در جریان ساز و کار انتخاب بهترین ها نبودم و تا آخرین لحظه نمی دانستم چه کسانی انتخاب خواهند شد.

وی افزود: انتخاب بهترین های فوتسال دست هیات رئیسه سازمان لیگ بود و حتی از من هم نظرخواهی نکردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شروع آخرین مرحله اردوی آماده سازی این تیم قبل از اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا، گفت: هدفمان این است که بهترین استفاده را از این زمان کم ببریم و بازیکنان را با هم هماهنگ کنیم. صبح یک جلسه تمرین داشتیم و بعدازظهر هم یک جلسه دیگر تمرین می کنیم. روز چهارشنبه هم عازم مشهد می شویم تا از آنجا راهی ترکمنستان شویم. دنبال این هستیم اگر بشود به زیارت امام رضا (ع) هم برویم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

درود بر سید فوتسال

نام ... یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

آقای ناظم سیاه نمایی نکنید.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

تو یه ترسو وبزدلی ک واسه اینکه نندازنت بیرون ازتیم ملی همه قدیمیارو باخودت میبری مسابقات درحالی ک جوون اصلاباخودت نمیبری اون دوسه تام سلیقه ای ورداشتی وگرنه ازاونا بهترتو لیگ زیاده..عالیقدرم ک سوگلیته مث بچت میمونه وگرنه تانیم فصل اصا تیم نداشت..تویه بدبختی..اون میز به هیشکی وفا نکرده.بجای این دروغا جوونای باانگیزه رو باخودت ببرتیم ملی نه این پیرکفتارا رو ک خیالشون راحته ازتیم ملی…اون دنیا باید جواب همه ی این کاراتوبدی حق همه ی اون بازیکنایی ک تاحالا خوردی …

ناشناس دوشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

قای ناظم الشریعه شما با این لیستی که برای مسابقات داخل سالن آسیای اعلام کردید نشان دادید که بزدلترین و ترسو ترین مربی تاریخ تیم ملی هستید که شاید بعد از شما هم تاریخ دیگر شاهد چنین مردی نباشد و به حق در این رابطه باید جایزه ی اسکار ترسو ترین مربی تاریخ بدون هیچ رقیبی به شما تعلق بگیرد.قطعا اگر بجای شما یه مربی تراز اول خارجی مثل کی روش فوتبال سکان دار تیم ملی فوتسال بود قطعا با یه میانگین سنی حداکثر۲۴سال پا به مسابقات داخل سالن آسیا میگذاشت.شما با این لیستی که اعلام کردی انگیزه ی چندین بازیکن جوان و با استعداد رو چنان به گل نشاندید که شک نکنید آه ناله ی اینهایی که حقشان توسط شما پایمال شده گریبانگیر خانواده ات را میگیرد. در ضمن یقین داشته باش که تو در مسابقات داخل سالن و جام ملتها با شکستی سنگین مواجه خواهی شد چون اون خدای بزرگی که آدمهای کوچکی مثل من و شما رو آفریده خیلی خوب جای حق نشسته .خدا به آدمها عزت میده و بعد وقتی که ماها لیاقت اون بالا موندن رو نداشته باشیم چنان به زمین کوبیده میشویم که دیگر نایی برای بلند شدن و آغاز دوباره رو نداریم.ولی از همه ی اینها که بگذریم واقعا جای سوواله که شما با کدامین وجدان شبها سرتان را به آسودگی و با آرامش بر بالین میگذارید و تا سپیده دم به فردا هایتان می اندیشید. باشد که در آخر همه ی ما رستگار سربلند باشیم و دست از سیاه بازی و باند بازی و …..برداریم.

و در آخر یادمان باشد مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلته