کد خبر : 101796
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 20:50
-

کفاشیان: دعوت از شمس مهم نبود/ نامزدها را ترابیان انتخاب کرده بود

کفاشیان: دعوت از شمس مهم نبود/ نامزدها را ترابیان انتخاب کرده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال درباره حواشی مراسم برتر‌ین‌ها گفت: چون تقویم ما بسیار فشرده بود نتوانستیم مراسم را زودتر برگزار کنیم. او درباره پاداش یک سکه‌ای به برترین‌ها توضیح داد: ما به دنبال تقدیر معنوی بودیم و نمی‌خواستیم کار تبلیغانی کنیم. کل هزینه ها نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال درباره حواشی مراسم برتر‌ین‌ها گفت: چون تقویم ما بسیار فشرده بود نتوانستیم مراسم را زودتر برگزار کنیم.

او درباره پاداش یک سکه‌ای به برترین‌ها توضیح داد: ما به دنبال تقدیر معنوی بودیم و نمی‌خواستیم کار تبلیغانی کنیم. کل هزینه ها نیز از جیب فوتسال بود و هنوز در فوتسال توانمندی مالی نداریم و بیشتر باشگاه‌ها از بخش خصوصی هستند. بنابراین نمی‌توانیم افتخارات فوتسالی‌ها را با مسایل مالی ارزیابی کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین درباره عدم پرداخت پاداش سومی جهان گفت: فدراسیون مشکلات مالی دارد اما تلاش می‌کنیم تا فردا پاداش‌ها به دستشان برسد!

او درباره نظرسنجی از تیم‌های فصل جدید برای برترین‌های پارسال گفت: تیم‌هایی که امسال شرکت کردند پارسال هم در فوتسال بودند. سازوکار انتخاب برترین‌ها ایرادهایی هم دارد اما تجربه ما بیشتر شد و برای سال آینده ضوابط و معیار خواهیم داشت.

کفاشیان درباره غیبت چهره‌های شاخص در مراسم برترین‌ها تصریح کرد: همه دعوت شدند اما نیامدند. ما به همه دعوتنامه فرستادیم و حتی سعی کردیم آن‌ها روی سن بیایند. شمس نیز ظاهرا دعوت کردیم اما دعوت از او خیلی هم مهم نیست!

سرپرست کمیته فوتسال درباره قهر ادامه دارش با شمس بیان کرد: با شمس مشکل ندارم. او جزو کادر فنی ماست و به ما کمک می‌کند.

کفاشیان درباره اینکه هیچ نامزدی از تیم دبیری نائب قهرمان لیگ در بین برترین‌ها حضور نداشت،‌خاطرنشان کرد: از همه هیات‌ها و باشگاه‌ها استعلام کردیم و رای گرفتیم اما این ایراد باید برطرف شود و ما باید ضابطه تعیین کنیم.

او تاکید کرد: نامزدها را ترابیان انتخاب کرده بود و ما فقط رای گیری کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.