کد خبر : 101810
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 9:49
-

توکلی: در مراسم بهترین‌های فوتسال، در حق من اجحاف شد/ افرادی که شایستگی نداشتند در بین برترین‌ها بودند/ به هر مراسمی که می‌رویم قول پرداخت پاداش‌ها را می‌دهند

توکلی: در مراسم بهترین‌های فوتسال، در حق من اجحاف شد/ افرادی که شایستگی نداشتند در بین برترین‌ها بودند/ به هر مراسمی که می‌رویم قول پرداخت پاداش‌ها را می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی در حاشیه مراسم بدرقه اعضای تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان به مسابقات داخل سالن آسیا گفت: خوشبختانه دوستان فوتسالی در این مراسم حضور داشتند و برای روحیه دادن به ما از این مراسم استقبال کردند. امیدوارم با بازی‌های خوب در ترکمنستان جواب آنها را بدهیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی در حاشیه مراسم بدرقه اعضای تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان به مسابقات داخل سالن آسیا گفت: خوشبختانه دوستان فوتسالی در این مراسم حضور داشتند و برای روحیه دادن به ما از این مراسم استقبال کردند. امیدوارم با بازی‌های خوب در ترکمنستان جواب آنها را بدهیم.

وی درباره هم گروهی‌های تیم ملی کشورمان و این که ایران چقدر کار سختی در این گروه دارد، گفت: ما در آسیا و زمانی که تیم‌های تایلند و ژاپن در گروه‌مان نباشند کار زیاد سختی نداریم، مگر در مرحله نیمه نهایی یا فینال. با تیم‌های اردن و تاهیتی همگروه هستیم، که فکر نمی‌کنم کار سختی مقابل آنها داشته باشیم. امیدوارم دوباره با کسب مدال طلا مردم ایران را خوشحال کنیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد مراسم برترین‌های فوتسال که چند روز قبل برگزار شد، تصریح کرد: خودم دوست نداشتم در این مراسم حضور داشته باشم و فقط به خاطر آقای ناظم‌الشریعه در این مراسم شرکت کردم چون فدراسیون فوتبال گفته بود ملی‌پوشان در این مراسم حضور داشته باشند. به جز چند نفر که حق‌ آنها رسیدن به عنوان بهترین بود فکر می‌کنم دیگر حقی به حقدار نرسید. این مراسم شکل خوبی نداشت و اگر از شمس، ناظم‌الشریعه و خیلی دیگر از دوستان بپرسید می‌گویند که مراسم خوب نبوده است. نباید در انتخاب برترین‌ها سلیقه‌ای عمل شود. باید قبل از مراسم شور و رأی‌گیری برگزار می‌شد. اینکه برخی دوستان به خاطر رابطه با هیأت رئیسه یا کمیته‌ای که انتخاب کننده نفرات بودند ارتباط داشتند در برترین‌ها قرار بگیرند البته برخی دوستان هم لایق بودند.

توکلی در مورد در نظر گرفتن یک سکه برای بهترین‌های فوتسال در سال گذشته خاطرنشان کرد: ما فوتسالی‌ها به این کارها عادت داریم. نمی‌دانم دوستان چه فکری درباره ما می‌کنند، فکر می‌کنم ارزش‌ آن چنانی نداشته باشد. اگر این پاداش را هم ندهند بهتر است تا اینکه جایزه را بدهند و ما را ناراحت کنند.

وی در مورد پاداش اعضای تیم ملی فوتسال برای کسب مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۶ که هنوز پرداخت نشده است، گفت: این پاداش هم برای خود داستانی شده است. به هر مراسمی که می‌رویم قول پرداخت این پاداش‌ها را می‌دهند و ما خوشحال می‌شویم اما این که این مبلغ ناچیز را هم به ما نمی‌دهند ناراحت کننده است. کفاشیان قول داد قبل از اعزام به ترکمنستان این پاداش را پرداخت کند و ما هنوز نا امید نیستیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که مبلغ این پاداش چقدر بوده است؟ گفت: مبلغ آن را از ۱۵ میلیون شروع کرده‌اند. ما پاداش بردهای جام جهانی را هم نگرفته‌ایم و قول داده‌اند که آن را به همراه پاداش سومی جهان به ما بدهند. در این مسابقات تنها ۱۰۰ دلار گرفتیم.

بازیکن تیم فوتسال حفاری اهواز که در مراسم برترین‌ها کاندیدای هیچ عنوانی نبود گفت: دوستانی که رای‌گیری کردند، به من لطف داشتند. من بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا شدم و در تیم حفاری که هزینه زیادی نمی‌کند و ستاره آنچنانی ندارد، بهترین بازیکن بودم. فکر می‌کنم حقم بود که جزو کاندیداهای بهترین بازیکن باشم. متاسفانه یکسری افرادی که شایسته این عنوان نبودند در میان کاندیداها حضور داشتند و فکر می‌کنم در حق امثال من اجحاف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

بزار دوسال از بازى کردنت بگذره بعد ادعا کن بچه