کد خبر : 101833
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 11:36
-

کریمی:در صفحات مجازی فیلم بازی‌های حریفان را دیده‌ایم/ باید نگاه‌ها به بانوان فراتر باشد/امیدوارم دعای کادرفنی قبلی پشت سر ما باشد

کریمی:در صفحات مجازی فیلم بازی‌های حریفان را دیده‌ایم/ باید نگاه‌ها به بانوان فراتر باشد/امیدوارم دعای کادرفنی قبلی پشت سر ما باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی درباره حریفان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا اظهار داشت: با اندونزی و هنگ‌کنگ هم گروه هستیم. اندونزی در بازی‌های جنوب شرق آسیا دوم شد. این تیم حریف سرسختی است. هنگ کنگ هم فکر نمی‌کنم قدرتمند باشد اما نباید حریفی را دست کم بگیریم چون خودمان ضربه می‌خوریم.در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی درباره حریفان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا اظهار داشت: با اندونزی و هنگ‌کنگ هم گروه هستیم. اندونزی در بازی‌های جنوب شرق آسیا دوم شد. این تیم حریف سرسختی است. هنگ کنگ هم فکر نمی‌کنم قدرتمند باشد اما نباید حریفی را دست کم بگیریم چون خودمان ضربه می‌خوریم.در فوتسال هم نمی‌توان به یکی دو گل بسنده کرد.

وی افزود: ما در صفحات مجازی فیلم بازی‌های حریفان را دیده‌ایم. فکر می‌کنم کادر هم بازی این تیم‌ها را آنالیز کرده باشند که در جلسات تئوری درباره آن صحبت خواهیم کرد. حریفان اصلی ما در این بازی‌ها ژاپن و تایلند هستند.

ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری اردوی تایلند به آماده سازی تیم ملی کمک کرده، خاطرنشان کرد: اگر اردوی تایلند نبود ممکن بود از حریفان عقب بمانیم. بعد از تغییر کادر فنی اردوی تایلند اولین بازی تدارکاتی بود که می‌توانستیم تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایمان را پیاده کنیم. در بازی دوم مقابل تایلند باختیم. آن هم به خاطر اینکه هم شرایط جوی مناسب نبود و هم اینکه از بازیکنان جوان استفاده شد تا کادر شرایط تیم را بسنجند به همین دلیل نتیجه برای ما مهم نبود.

کریمی یادآور شد: کم و کاستی‌هایی در فوتسال بانوان بوده اما از حمایت‌های فدراسیون و آقای ساکت باید تشکر کنیم که در مدت یک هفته اردوی تایلند را برای ما فراهم کردند. ما هم به کم و کاستی‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی قهرمانی است. البته قولی نمی‌دهیم چون شرایط بازی متفاوت است.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص مصاحبه سرمربی ژاپن مبنی بر اینکه ایران را مهمترین حریفش دانسته تصریح کرد: مصاحبه سرمربی را خواندم که گفته بود بازیکنان قدیمی‌اش را کنار گذاشته و آسیب دیده هم دارد. ما هم مستثنی نبودیم. بازیکنان جوانی داریم که خوب کار می‌کنند. ژاپن برای بانوان در فوتبال و فوتسال همانند مردان سرمایه‌گذاری کرده است اما در کشور ما فوتسال مردان و بانوان مظلوم واقع شده و آنقدر که فوتبال پررنگ بوده فوتسال اینطور نبوده است. البته کفاشیان و ساکت برنامه‌هایی دارند و حتی گفته‌اند کفپوش سالن آکادمی را استاندارد می‌کنند. اینها امکانات سخت‌افزاری معمولی است. باید نگاه‌ها به بانوان فراتر باشد. ما به خاطر دلگرمی خانواده و زحماتی که کشیدیم به اینجا رسیدیم. مردم از ما انتظار مدال دارند و ما هم می‌خواهیم همان طلای جام ملت‌های آسیا را حفظ کنیم.

کریمی در پایان گفت: من از کادر فنی، مربی، کمک و سرپرست تشکر می‌کنم. حتی کسانی که یک ساعت بالای سر تیم بوده‌اند  به گردن تیم حق دارند. کادر قبلی هم به ما کمک کرد. امیدوارم دعای آنها پشت سر ما باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.