کد خبر : 101888
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1396 - 12:16
-

ناظم‌الشریعه: پاداش فوتسالیست‌ها پرداخت شد/ به هر ملی پوش ۱۰ میلیون رسید

ناظم‌الشریعه: پاداش فوتسالیست‌ها پرداخت شد/ به هر ملی پوش ۱۰ میلیون رسید
سرمربی تیم ملی فوتسال از واریز پاداش فوتسالیست‌ها توسط فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی در عشق‌آباد ترکمنستان گفت: امروز ما ساعت ۸:۳۰ صبح از مشهد به سمت عشق‌آباد حرکت کردیم و امروز عصر به عشق آباد رسیدیم. خدا را شکر همه بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و از لحاظ روحی بسیار عالی هستند.

وی در ادامه گفت:‌ بعد از ورود کمی استراحت کردیم و سپس ۲۰ دقیقه در محوطه شروع به عرق‌گیری کردیم. بالاخره شرایط بازی‌های داخل سالن بسیار فرق دارد با مسابقات دیگر.
ناظم‌الشریعه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پاداش بازیکنان تیم ملی قبل از اعزام پرداخت شد؟ گفت: خدا را شکر با پیگیری جناب ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال نفری ۱۰ میلیون تومان طبق مصوبه هیئت ریسه واریز شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از زمانی که ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شده مشکلات رفع شده و شرایط تیم ملی چه از لحاظ تدارکاتی و چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ همکاری لازم با کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب شده است.
وی در پایان گفت: در اینجا جا دارد از زحمات تاج رئیس فدراسیون و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال که زحمت کشیدند به قولی که داده بودند عمل کردند و بچه‌ها را به خوبی از شرایط روحی آماده کردند تشکر کنم و ان‌شاءالله به امید خدا با همت و تلاشی که بازیکنان تیم ملی و کادر فنی تا اینجا داشته‌اند بتوانند با قهرمانی در این مسابقات به کشور بازگردیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

۱۰ میلیون.??? چقد تیم بازیکنان مظلومند

نام ... جمعه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۶

باز بهتر از هیچیه. یکم دارى میفهمى چیکار باید کرد.