کد خبر : 102017
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 15:26
دسته‌بندی نشده
-

مسابقات فوتبال نمایشی «سولیکو کاپ» برگزار شد+ عکس‌ها

مسابقات فوتبال نمایشی «سولیکو کاپ» برگزار شد+ عکس‌ها
مسابقات قهرمانی كشوری فوتبال نمایشی سولیكو كاپ، با حضور داوران و ناظران فدراسیون جهانی Free Style در ایزدشهر برگزار شد و پس از اعلام برندگان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات قهرمانی کشوری فوتبال نمایشی سولیکو کاپ، با حضور داوران و ناظران فدراسیون جهانی Free Style در ایزدشهر برگزار شد و پس از اعلام برندگان به پایان رسید.
حرکات شرکت‌کنندگان مسابقات سولیکو کاپ ۲۰۱۷ که در تقویم فدراسیون جهانی این رشته نیز ثبت شده، توسط داوران بین‌المللی مورد قضاوت قرار گرفت.
«لوکا چیاورسیو» از ایتالیا، قهرمان رقابت رقابت جهانی در سال ۲۰۱۶ است.
«مارتین شوپف» اهل اتریش، داور بین‌المللی مسابقات فدراسیون جهانی و قهرمانی اروپا است که به عنوان بازیکن صاحب سبک شناخته می‌شود.
«ماجد صفریان» نیز بازیکن کهنه‌کار ایرانی و از داوران با تجربه است.
سولیکو کاپ ۱۳۹۶ با حضور ۴۰ فریستایلر ایرانی از ۱۱ شهر برگزار شد که در نهایت «احمدرضا فلسفی» با شکست دادن «محمد اکبری»، قهرمان مسابقات رسمی این دوره شد. «احسان موسوی» مقام سوم و «علیرضا پاکطینت» مقام چهارم را کسب کردند.
هر سال ١۶ نفر نخست رنکینگ جهانی، به مسابقات جهانی Free Style دعوت می‌شوند.
فدراسیون فوتبال نمایشی در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و مسابقات فوتبال نمایشی تن به تن برگزار می‌شود به این صورت که هر بازیکن در ۳ نوبت ۳۰ ثانیه‌ای برای اجرای حرکات نمایشی با توپ زمان دارد. همچنین ۳ داور این مسابقات می‌بایست خودشان بازیکن حرفه‌ای فوتبال نمایشی باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.