کد خبر : 102065
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 12:53
دسته‌بندی نشده
-

بابت وقت‌مان در این فوتسال بدهکار خانواده بودیم/ بعد از داستان برترین‌ها، درد ما بیشتر حس شد/ پول می‌دادیم ما هم برترین می‌شدیم

بابت وقت‌مان در این فوتسال بدهکار خانواده بودیم/ بعد از داستان برترین‌ها، درد ما بیشتر حس شد/ پول می‌دادیم ما هم برترین می‌شدیم
مالك باشگاه دبيري‌تبريز گفت: بابت وقتي كه براي سر و كله زدن در فوتسالي كه آقايان مسئول آن بودند صرف شد، مديون خانواده بوديم كه با انصراف از ليگ‌برتر، لااقل خانواده خودمان را شاد كرديم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ۱۶سال در فوتسال بودن خودش یک عمر است اما این اواخر به حدی دوستان روی اعصاب ما رفته بودند که تصمیم گرفتیم برای شاد کردن آن ها و آرامش خانواده خودمان قید تیمداری را بزنیم چراکه در شان ما هم نبود.

وی با اشاره به انتخابات برترین‌های فوتسال پیش از سفر تیم‌ملی به ترکمنستان گفت: نتایج این انتخابات که به گواه کارشناسان کاملا مهندسی شده و طراحی شده بود بار دیگر صدای جامعه فوتسال را درآورد و دوستان بدون در نظر گرفتن پیشکسوتان فوتسال و دلسوزان واقعی فوتسال خود گفتند و خود خندیدند و هنرمندی کردند.

مالک دبیری تبریز تاکید کرد: دوستان اقدامات مغرضانه زیادی در این جشن انجام دادند که یکی از  آنها شرکت ندادن دبیری، تیم دوم سال گذشته در میان کاندیداها بود در صورتی که حق تیم ما حداقل دو بخش از این جوایز بود اما این طور احساس شد که دوستان جوایز را فروخته‌اند و هر کس پول بدهد می‌تواند دستی در انتخابات داشته باشد.

افشین دبیری با اشاره به عدم حضور بزرگان فوتسال در این مراسم خاطرنشان کرد: ما جزو فوتسال نبودیم که دوستان زمینه‌ای فراهم کردند که برویم اما آیا شمس هم جزو این فوتسال نبود؟ آیا شمسایی آقای گل جهان جزو این فوتسال نیست؟ چرا آنها مراسم را تحریم کرده و حضور پیدا نکردند؟ خوشحالم که حالا بعد از این داستان انتخابات برترین‌ها همه بیشتر درد ما را درک کرده‌اند و به ما حق می‌دهند که با این فوتسال خداحافظی کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

اقای دبیری شما با رفتنتون خیلی ها رو خوشحال کردید که کاملا رفتن شما اشتباه بود به امید اینکه برگردید و ثابت کنید دبیری یک تیم با ارزشه