کد خبر : 102077
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 16:32
-

توسلی: برد مقابل فلسطین روحیه‌بخش بود اما بازی دوم تعیین کننده است/ برای کسب قهرمانی خود را آماده کرده‌ایم

توسلی: برد مقابل فلسطین روحیه‌بخش بود اما بازی دوم تعیین کننده است/ برای کسب قهرمانی خود را آماده کرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات داخل سالن و اقیانوسیه را با پیروزی ۱۶ بر یک مقتدرانه به پایان رساند و در بازی دوم روز چهارشنبه باید به مصاف تایلند برود. دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص پیروزی پرگل تیم ملی مقابل فلسطین گفت: بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات داخل سالن و اقیانوسیه را با پیروزی ۱۶ بر یک مقتدرانه به پایان رساند و در بازی دوم روز چهارشنبه باید به مصاف تایلند برود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص پیروزی پرگل تیم ملی مقابل فلسطین گفت: بازی بسیار خوب و برد روحیه بخشی بود اما رقبای اصلی ما در مسابقات داخل سالن تیم‌های ژاپن و تایلند هستند که بازی دوم با تایلند بسیار سخت خواهد بود. ما برای کسب قهرمانی خود را آماده کرده‌ایم و برای این مقام می‌جنگیم.

فرزانه توسلی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی فوتسال بانوان می‌تواند همانند جام ملت‌های آسیا بر سکوی قهرمانی بایستد؟ افزود: رقبای ما در ترکمنستان همان‌هایی هستند که ما در جام ملت‌ها با آنها بازی کردیم، تیم ما شرایط خوبی دارد و می‌توان امیدوار بود که مجدداً بتوانیم آن مقام را تکرار کنیم اما همان‌طور که گفتم کارمان بسیار سخت است.

او ادامه داد: ما در بازی‌های داخل سالن آسیا در سال ۲۰۱۳ مقابل ژاپن شکست خوردیم و نایب قهرمان شدیم. امیدوارم که امسال بتوانیم آن نتیجه را جبران کنیم و به مدال طلای بازی‌های داخل سالن دست یابیم. شروع خوبی داشتیم و امیدوارم که این روند تا بازی آخر ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.