کد خبر : 102079
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 16:34
-

تیم ملی فوتسال با شعار جوان‌گرایی، پیر شد

تیم ملی فوتسال با شعار جوان‌گرایی، پیر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان به سر می‌برد که سرمربی تیم ملی پیش از اعزام اعلام کرده بود تیم را نسبت به جام جهانی جوان‌تر کرده است اما با انتشار میانگین سنی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات مشخص شد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان به سر می‌برد که سرمربی تیم ملی پیش از اعزام اعلام کرده بود تیم را نسبت به جام جهانی جوان‌تر کرده است اما با انتشار میانگین سنی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات مشخص شد، فوتسال ایران سومین تیم پیر حاضر در بازی‌های داخل سالن است.

تیم ملی ایران بعد از امارات و مالدیو، با ۲۷.۵ سال، در حالی به این رقابت‌ها اعزام شده که تیم‌های رقیب همچون ژاپن و تایلند،‌ جوان‌تر شده‌اند. ژاپن با میانگین سنی ۲۳ سال و ۳ ماه و تایلند با ۲۴ سال و ۴ ماه، از این مسابقات برای تجربه‌اندوزی بازیکنان جوانشان استفاده می‌کنند. این در حالی است که فوتسال ایران با سابقه ۱۱ قهرمانی آسیا و مدال برنز جهانی، نگرانی از دست دادن مدال طلای بازی‌های داخل سالن را دارد.

البته چهره‌های جدیدی در این مسابقات به تیم ملی تزریق شده‌اند که سابقه جام جهانی را ندارند اما چندان هم جوان نیستند. بازیکنان ۲۸ و ۲۶ ساله در حالی اخیرا به تیم ملی اضافه شده‌اند که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند باید تعدادی از بازیکنان تیم ملی امید همراه تیم ملی به ترکمنستان می‌رفت اما حتی یک بازیکن هم از امیدها در تیم ناظم الشریعه به چشم نمی‌خورد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.