کد خبر : 102050
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 15:01
-

فرصت خوبی که برای تغییر نسل از دست دادیم / تیم ملی دو سال و نیم پیرتر شده است

فرصت خوبی که برای تغییر نسل از دست دادیم / تیم ملی دو سال و نیم پیرتر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان بر خلاف دوره های گذشته در حالی با تیم کامل و بزرگسال وارد مسابقات ورزش های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ عشق آباد شده است که میانگین سنی این تیم بیش از دو سال افزایش پیدا کرده است. بررسی لیست ۱۴ نفره تیم ملی در مسابقات دوره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان بر خلاف دوره های گذشته در حالی با تیم کامل و بزرگسال وارد مسابقات ورزش های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ عشق آباد شده است که میانگین سنی این تیم بیش از دو سال افزایش پیدا کرده است.
بررسی لیست ۱۴ نفره تیم ملی در مسابقات دوره گذشته نشان می دهد که تیم ملی در سال ۲۰۱۳ با سرمربیگیری خسوس کاندلاس اسپانیایی با میانگین سنی ۲۵ سال وارد مسابقات شده است و میانگین سنی بازیکنان حاضر در لیست فعلی تیم ملی هم با افزایش بیش از دو سال، به ۲۷.۵ رسیده است.
نکته جالب در مورد بازیکنان لیست ۲۰۱۳ این است که به نوعی و پس از ناکامی در جام جهانی ۲۰۱۲ کلمبیا ، حضور در مسابقات داخل سالن ۲۰۱۳ پایه تغییر نسل در تیم ملی توسط خسوس بوده است و جوانهای آن لیست با کسب تجربه و حضور در مسابقات بهترین نتیجه را در جام جهانی ۲۰۱۶ رقم زده اند، فرصتی که در مسابقات پیش رو و با استدلال غلط کسب نتیجه و از دست ندادن جایگاه از دست دادیم و امیدواریم بعدها حسرت این فرصت طلایی را نخوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

موافق نیستم. اگه پنالتی بازیکن بزریلی به تیرک نمیخورد و ایران حذف شده زودزم. بازم ابنو.میگفتید؟؟