کد خبر : 102109
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 18:01
-

قاسمی: شرایط برای ماندن فراهم نبود/ امیدوارم فوتسال قم به حق خودش برسد/سالها باید بگذرد تا چهره آدمهایی رو شود که تحت هر شرایطی دوست دارند باشند

قاسمی: شرایط برای ماندن فراهم نبود/ امیدوارم فوتسال قم به حق خودش برسد/سالها باید بگذرد تا چهره آدمهایی رو شود که تحت هر شرایطی دوست دارند باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید قاسمی کاپیتان سال های گذشته قمی ها این فصل فعلا در تیمی حضور ندارد. و در صفحه مجازی از همشهری های خود خداحافظی کرده است.گفت و گویی با وی انجام دادیم تا از ماجرا با خبر شویم. چرا این فصل در تیمی حضور ندارید؟ با توجه به اتفاقات اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید قاسمی کاپیتان سال های گذشته قمی ها این فصل فعلا در تیمی حضور ندارد. و در صفحه مجازی از همشهری های خود خداحافظی کرده است.گفت و گویی با وی انجام دادیم تا از ماجرا با خبر شویم.

چرا این فصل در تیمی حضور ندارید؟

با توجه به اتفاقات اول فصل که در شهرداری ساوه پیش آمد نتوانستم با تیم دیگری قرارداد ببندم ولی خب تمرینات خودم را ادامه دادم.

پیشنهادی برای نیم فصل دارید؟

بله؛ از ۳ تیم لیگ برتری و ۲ تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم ک ان شاءالله گزینه مناسب را به زودی انتخاب می کنم.

ماجرای خداحافظی اینستاگرامی از قمی ها چه بود؟

باتوجه به اتفاقاتی که پیش آمد ترجیح دادم برای دومین مقطع فوتسالم را خارج از قم ادامه بدهم و برای همین از همه هواداران قمی تشکر و خداحافظی کردم.

نظرتان درباره دو نماینده قم در لیگ برتر فوتسال چیست؟

تیم هیات فوتبال با کمبودهای بسیاری مثل بحث مالی و بی توجهی مسئولین و … نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند، شاید حالا به این نتیجه خواهیم رسید که پایان دوره طلایی فوتسال قم را که در آن بازیکنان بزرگی مثل محسن حسن زاده و رضا گلباشی و حسین صبوری ، اصغر حسن زاده و … حضور داشتند شاهد هستیم. در مورد آتلیه هم با جذب بازیکنان خوب قمی و مدیریت دوست خوبم آقای قلی زاده تیم یکدست و پر مهره ای را تشکیل دادند ولی متاسفانه در بعضی بازی ها نتیجه را از دست دادند. شاید سالها باید بگذرد تا چهره آدمهایی رو شود که تحت هر شرایطی دوست دارند باشند ولی اینکاره نیستن و مطمئن هستم تماشاگران با شعور قمی همه این اتفاقات را درک میکنند و خوب و بد را میشناسند.

صحبت پایانی؟

در پایان امیدوارم فوتسال قم به آرامش و اقتدار سالهای قبل برسد و با توجه به حضور بزرگانی مثل حسن زاده ها که شناسنامه فوتسال قم هستند حتما چنین خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بیژن خان دوشنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۴۷

اینکه غیاثی ها خوب نیستن و کاملا بی قابل هستن شکی توش نیست
ولی تو خودت هم آدم صاف و صادقی نیستی
همه میشناسند
حسن زاده هم که داری ازش مایه میزاری
اگر تیم ببنده مطمئن باش تو در لیستش نیستی
از بس که ام الفتنه هستی و حاشیه داری برای تیم.
از همه مهمتر در جای حساس تمام هم تیمی ها و رفیقات رو بخاطر پول میفروشی.
آره داداش مردم شعور دارن و آدم هارو میشناسن