کد خبر : 102054
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 9:54
دسته‌بندی نشده
-

کریمی: تایلند را ببریم نصف راه را رفته ایم/ آمدیم گل عجیب بزنیم؛ نشد

کریمی: تایلند را ببریم نصف راه را رفته ایم/ آمدیم گل عجیب بزنیم؛ نشد
ستاره تيم ملي فوتسال بانوان ايران از برد پرگل مقابل فلسطين و ادامه راه اين تيم در مسابقات مي گويد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه بازی های داخل سالن آسیا تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با نتیجه ۱۶ بر یک فلسطین را شکست داد تا با قدرت به کار خود ادامه دهد. فرشته کریمی ستاره این تیم پس از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی مقابل فلسطین داشتیم و با یک بازی پر گل توانستیم آن را به پایان برسانیم. البته فلسطین تنها ۱۰ بازیکن داشت اما ما بازی همیشگی خود را انجام دادیم. در این بین خواستیم از آن گل های عجیب خود بزنیم اما نشد. گلی با پاس های پشت سر هم و همان تیکی تاکای خودمان که نشد.
او در ادامه افزود: دربازی بعدی با تایلند بازی داریم و می خواهم مردم برای ما دعا کنند. اگر تایلند را ببریم در گروه اول می شویم و قطعا به ژاپن، تیم اول گروه مقابل نمی خوریم. تیم های مثل چین و هنگ کنگ احتمالا به عنوان تیم دوم آن گروه بالا می آیند که اگر ما تایلند را ببریم به یکی از آنها می خوریم و کار آسان تری داریم.
کریمی در پایان گفت: در کل رقابت اصلی بین تیم های ایران، تایلند و ژاپن است و بچه های ما آماده هستند. شرایط مسابقات هم خیلی خوب است و امکانات فوق العاده ای در دهکده مسابقات فراهم است که امیدوارم در نهایت با قهرمانی تیم ایران همراه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.