کد خبر : 102228
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 15:36
-

اسماعیل‌پور: نسبت به تیم‌های آسیایی متفاوت‌تر هستیم

اسماعیل‌پور: نسبت به تیم‌های آسیایی متفاوت‌تر هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور، پس از برد ۱۶ بر یک ایران مقابل تاهیتی گفت: همیشه بازی اول شرایط خودش را دارد و بازی با تاهیتی هم شرایط خاص خودش را داشت. خوشبختانه شروع خوب و پرگلی داشتیم و قطعا این برد پر گل بر روحیه ما تاثیرگذار خواهد بود. وی در مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور، پس از برد ۱۶ بر یک ایران مقابل تاهیتی گفت: همیشه بازی اول شرایط خودش را دارد و بازی با تاهیتی هم شرایط خاص خودش را داشت. خوشبختانه شروع خوب و پرگلی داشتیم و قطعا این برد پر گل بر روحیه ما تاثیرگذار خواهد بود.

وی در مورد حضور بانوان فوتسالیست در سالن و تشویق تیم ملی مردان عنوان کرد: بازی بعدی بانوان با تیم ملی تایلند است و می‌خواهیم برای تشویق بانوان به سالن برویم و حمایت‌های آنها را جبران کنیم. آنها رقیب سرسختی دارند و امیدوارم پیروز شوند.

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه حریف بعدی تیم ملی (اردن) کاملا تکنیکی است، گفت: ما نسبت به سایر تیم‌های آسیایی متفاوت‌تر هستیم. حریف اصلی ما تایلند است، آنها تیم خوبی به مسابقات اعزام کردند. البته ژاپنی‌ها هم تیم خوبی دارند اما فکر می‌کنم در فینال با تایلند بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.