کد خبر : 102158
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 12:03
-

جشنواره گل ایران در اولین بازی

جشنواره گل ایران در اولین بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات داخل سالن آسیا از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف تاهیتی رفت و در بازی‌ای یک طرفه با نتیجه پرگل ۱۶ بر یک به برتری رسید. برای ایران در این بازی فرهاد توکلی(دقیقه۴، ۱۳ ،۱۴)احمد اسماعیل پور(دقیقه۸، ۱۰، ۱۸)سعید عباسی(دقیقه۱۱)مهدی جاوید(دقیقه۱۶- ۲۷-۳۰-۳۷)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات داخل سالن آسیا از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف تاهیتی رفت و در بازی‌ای یک طرفه با نتیجه پرگل ۱۶ بر یک به برتری رسید.

برای ایران در این بازی فرهاد توکلی(دقیقه۴، ۱۳ ،۱۴)احمد اسماعیل پور(دقیقه۸، ۱۰، ۱۸)سعید عباسی(دقیقه۱۱)مهدی جاوید(دقیقه۱۶- ۲۷-۳۰-۳۷) – محمد شجری(دقیقه ۳۱-۳۳)- حسن زاده(دقیقه۳۴)- حسین طیبی(دقیقه۳۵)-حمید احمدی(دقیقه ۳۹) گلزنی کردند و تک گل تاهیتی را هم توتاوائه در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه تیم ملی بانوان نیز در اولین بازی با نتیجه ۱۶ بر یک از سد فلسطین گذشته بود.

ناظم الشریعه در این مسابقات دوباره به سیستم چرخشی درون دروازه‌ها بازگشته و از صمیمی در نیمه اول و از سپهر محمدی در نیمه دوم به عنوان دروازه‌بان استفاده کرد. این در حالی است که علیرضا صمیمی در جام جهانی ۲۰۱۶ دروازه بان اول تیم ملی بود.

ملی‌پوشان فوتسال ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌ها از ساعت ۱۲:۴۵ فردا(سه‌شنبه) به مصاف اردن می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.