کد خبر : 102239
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 16:21
دسته‌بندی نشده
-

حسن‌زاده: دوست داریم مسابقات این‌چنینی را در کشور خودمان برگزار کنیم/ شروع تورنمنت همیشه برای ما مهم است

حسن‌زاده: دوست داریم مسابقات این‌چنینی را در کشور خودمان برگزار کنیم/ شروع تورنمنت همیشه برای ما مهم است
ملی‌پوش تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خدا را شکر تورنمنت را خیلی خوب آغاز کردیم، چون همیشه شروع تورنمنت برای تیمی همچون ایران مهم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده درباره کیفیت مسابقات فوتسال گفت: سطح مسابقات بالاست و ترکمنستان میزبانی خوبی از تیم‌ها دارد. مجموعه‌های ورزشی خوبی در این کشور ساخته شده و به نظر می‌رسد در سال‌های نه‌چندان دور بیشتر از این کشور خواهیم شنید. ما دوست داریم مسابقات این‌چنینی را در کشور خودمان و جلوی چشم تماشاگران ایرانی برگزار کنیم.

وی افزود: ما بازی‌به‌بازی جلو می‌رویم و در حال حاضر به دیدار رقبای دیگرمان فکر نمی‌کنیم. البته اینها رقبای سنتی فوتبال ایران در آسیا محسوب می‌شوند، اما در کل فوتسال آسیا با سرعت بالا رو به پیشرفت است. تیم‌هایی همچون ویتنام و امارات روی فوتسال به خوبی سرمایه گذاری کردند که قطعاً در سال‌های نه‌چندان دور جواب خواهد داد.

ملی‌پوش تیم ملی فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: خدا را شکر تورنمنت را خیلی خوب آغاز کردیم، چون همیشه شروع تورنمنت برای تیمی همچون ایران مهم است. به هر حال بازی با تاهیتی تمام شد و تمرکزمان بر روی بازی با اردن است. ابتدا باید بازی‌های گروهی را به پایان برسانیم بعد از آن به فکر فتح سکوی قهرمانی رقابت‌ها باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.