کد خبر : 102126
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 9:45
دسته‌بندی نشده
-

ورود قهرمان با رقیب ناشناخته

ورود قهرمان با رقیب ناشناخته
پنحمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا امروز حال و هوای دیگری خواهد داشت چرا که قهرمان بلامنازع فوتسال در اولین بازی خود در این مسابقات پای به میدان می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پنحمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا امروز حال و هوای دیگری خواهد داشت چرا که قهرمان بلامنازع فوتسال در اولین بازی خود در این مسابقات پای به میدان می گذارد.تیم ملی فوتسال کشورمان که با هدایت ناظم الشریعه از چندی پیش تمرینات خود را آغاز کرده بود با شناسایی ۱۴ بازیکن خود پای به این مسابقات گذاشته تا از ۴ قهرمانی گذشته خود دفاع کند.سپهر محمدی،علیرضا صمیمی،فرهاد توکلی،حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی،مهدی جاوید،احمد اسماعیل پور،اصغر حسن زاده،حسین طیبی،سعید عباسی،مسلم اولاد قباد،محمد شجری،علیرضا رفیعی و ابوالقاسم عروجی ۱۴ بازیکن حاضر در این مسابقات هستند.

استارت با یک حریف ناشناخته

تیم ملی کشورمان امروز و از ساعت ۳۰/۱۰ صبح با تاهیتی تیم ناشناخته از قاره اقیانوسیه روبرو می شود. شاگردان ناظم الشریعه در مدت اخیر تمرینات خوبی داشته اند اما سرمربی تیم بارها اعلام کرده که شناختی از تاهیتی ندارد و باید مواظب این تیم باشند.البته بعید است که تاهیتی آزاری به تیم ایران برساند و نمی توان انتظاری جز یک برد آسان را از تیم ملی داشت. ناظم الشریعه در مورد حریف امروز ایران گفت: تمام تیم هایی که روبه روی ایران قرار می‌گیرند می‌خواهند خودی نشان دهند به این دلیل تمام سعی تلاش خود را می کنند که بتوانند روبروی ایران نتیجه ای بدست بیاورند.تاهیتی تیمی ناشناخته است و ما شناختی از این تیم نداریم و فقط تنها چیزی که از این تیم بدست اوردیم یک قسمت از فیلم بازی این تیم است که در حال حاضر داریم این فیلم را انالیز می‌کنیم. معمولاً اینگونه تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قدرت و دوندگی تلاش می کنند که بتوانند از خود نمایش خوبی بر جای بگذارند اما ما هم ایران هستیم و تمام سعی خود را می کنیم که با یک بازی خوب نتیجه لازم را کسب کنیم و از عنوان قهرمانی خود تا پایان مسابقات دفاع کنیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.