کد خبر : 102131
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 9:49
-

وضعیت بحرانی آذرخش/ پول نرسید، تمرین‌ها تعطیل شد

وضعیت بحرانی آذرخش/ پول نرسید، تمرین‌ها تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بعد از دو فصل ناکامی با جذب بازیکنان شاخص به دنبال درخشش در لیگ امسال بود اما از همان روزهای ابتدایی فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است. در حالی که تیم‌ها در تعطیلات لیگ، برای حضور پرقدرت تمرین‌های خود را از هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بعد از دو فصل ناکامی با جذب بازیکنان شاخص به دنبال درخشش در لیگ امسال بود اما از همان روزهای ابتدایی فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است. در حالی که تیم‌ها در تعطیلات لیگ، برای حضور پرقدرت تمرین‌های خود را از هفته پیش آغاز کرده‌اند، بندری‌ها هم‌چنان در تعطیلات به سر برده و تعدادی از بازیکنان تیم نیز در آستانه جدایی هستند.

موسی زاهدی، سرپرست تیم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت آذرخش توضیح داد: مشکلات هنوز پابرجاست و وعده مسوولان استانی عملی نشده است. اداره کل ورزش و جوانان استان از سوی استانداری مامور شده بود تا به مشکلات ما رسیدگی کند اما با مطرح شدن موضوع تغییر استاندار، همه چیز به روز اول برگشته است.

او افزود: استانداری مصوب کرده بود که ۴۰۰ میلیون تومان به باشگاه کمک شود. ۲۰۰ میلیون هم از قبل قرار بود بدهند که تا اینجا ۱۰۰ تومان آن پرداخت شده اما ۵۰ میلیون تومان را برای تهویه سالن هزینه کرده‌اند و ۱۰ میلیون هم بابت مالیات و کسورات از ما گرفتند! تا امروز چهار، پنج بازیکن غیر بومی مبالغی بین پنج تا ۱۰ میلیون دریافت کرده‌اند اما تیم لیگ برتری را نمی‌توان با این مبالغ اداره کرد.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش با بیان این که تمرین‌ها قرار بود از هفته گذشته تشکیل شود، بیان کرد: چهار بازیکن قصد جدایی دارند و می‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند. نصراله، محمدی، چراغی و قنبرزاده می‌خواهند جدا شوند اما خیام و برمشوری با توجه به دریافت ۳۰ درصد از مبلغ قراردادشان نمی‌توانند فسخ کنند.

زاهدی تصریح کرد: هیچ‌کس در باشگاه جوابگوی اعضای تیم نیست. ما نه مالک باشگاه را می‌شناسیم و نه هیات مدیره را. همه در خفا برای خودشان کار می‌کنند اما هیچ‌کس نمی‌داند چه‌کار می‌کنند. آقای رفیعی نیز ابتدای فصل در کنار تیم بود و بازیکن جذب کرد اما هر وقت با او صحبت‌ می‌کنیم می‌گوید درگیر مشکلات شخصی‌ است. با این وضع، ما زمان از دست می‌دهیم و تیم در آستانه نابودی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.