کد خبر : 102163
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 11:56
-

کفاشیان:زنان و مردان فوتسال مدعی قهرمانی هستند

کفاشیان:زنان و مردان فوتسال مدعی قهرمانی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نایب رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که دو تیم فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا قطعاً روی سکو می‌روند. علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال در حاشیه دیدار دو تیم فوتسال ایران و تاهیتی گفت: خوشبختانه شرایط دو تیم ملی فوتسال مردان و بانوان مساعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نایب رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که دو تیم فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا قطعاً روی سکو می‌روند.

علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال در حاشیه دیدار دو تیم فوتسال ایران و تاهیتی گفت: خوشبختانه شرایط دو تیم ملی فوتسال مردان و بانوان مساعد است و هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی به حساب می‌آیند.

وی ادامه داد: تیم‌های ملی فوتسال در آسیا درحال رشد هستند و ما هم باید بیشتر از این کشورها رشد کنیم، چرا که تیم ما سوم جهان است و باید برای قرار گرفتن روی سکوهای بالاتر بیش از این تلاش کنیم. قطعاً دو تیم فوتسال مردان و بانوان ما در مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه روی سکو خواهند رفت و امیدوارم به خوشرنگ‌ترین مدال دست یابندریال چرا که شایستگی این را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.