کد خبر : 102286
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 15:11
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان :قطعا تایلند از ژاپن قوی‌تر است/تمام توانم را در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال می‌گذارم

کفاشیان :قطعا تایلند از ژاپن قوی‌تر است/تمام توانم را در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال می‌گذارم
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید قرار نیست در فدراسیون دو و میدانی کار اجرایی کند و تمام وقتش را برای فوتبال و فوتسال می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید قرار نیست در فدراسیون دو و میدانی کار اجرایی کند و تمام وقتش را برای فوتبال و فوتسال می‌گذارد.

علی کفاشیان درباره انتخابش به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی در حالی که نایب رییسی فدراسیون فوتبال و سرپرستی کمیته فوتسال را هم به عهده دارد، توضیح داد: آقای کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی دیروز (دوشنبه) با من صحبت کرد تا به عنوان مشاور به فدراسیون کمک کنم. من هم گفتم هر جا بتوانم کمک می‌کنم اما کار اجرایی در فدراسیون ندارم.

او تاکید کرد:‌ تمام توانم را در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال می‌گذارم اما همیشه در هر زمینه‌ای که بتوانم به دو و میدانی کمک می‌کنم و نظر مشورتی می‌دهم ولی کار اجرایی نخواهم کرد.

کفاشیان هم‌چنین درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: عملکرد تیم ملی فوتسال هم خوب بوده اما رقابت اصلی تازه از امروز شروع می‌شود. بعضی تیم‌ها قوی و بعضی‌ها ضعیف هستند و هر چه به پایان کار نزدیک شویم رقابت حساس‌تر می‌شود.

سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که حریفان اصلی ایران را چه تیم‌هایی می‌داند؟ به ایسنا گفت: قطعا تایلند از ژاپن قوی‌تر است در هر حال امیدواریم ایران از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. اختلاف‌ها در فوتسال کم شده اما بازیکنان ما با غیرتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.