کد خبر : 102346
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 16:32
-

آنالیز درست ناظم الشریعه/حریفان ایران با تیمی قدرتمند آمدند

آنالیز درست ناظم الشریعه/حریفان ایران با تیمی قدرتمند آمدند
یکی از ایراداتی که به ناظم الشریعه وارد بود این است که چرا با تیم مشتکل از بازیکنان اصلی راهی مسابقات داخل سالن شده و نسبت به جام جهانی تغییر زیادی در تیم ایجاد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از ایراداتی که به ناظم الشریعه وارد بود این است که چرا با تیم مشتکل از بازیکنان اصلی راهی مسابقات داخل سالن شده و نسبت به جام جهانی تغییر زیادی در تیم ایجاد نکرده است.ناظم الشریعه تاکید داشت که حریفان ایران هم با تیم های اصلی خود به این مسابقات می آیند و ایران برای دفاع از قهرمانی اش نمی تواند بی گدار به آب بزند.با انتشار لیست اسامی تیم ها به این نکته رسیدیم که ناظم الشریعه چندان هم بیراه نمی گفته و تیم هایی مثل تایلند و ازبکستان با تیم های اصلی خود به مسابقات آمده اند.در جام جهانی ۲۰۱۶ ژاپن غایب بزرگ بود اما تایلند،ویتنام و ازبکستان در کنار ایران چهار نماینده آسیا بودند. در مقایسه لیست این تیم ها با تیمی که روانه مسابقات داخل سالن آسیا کردند مثل ایران تغییرات نزدیک به هم است.مثل اایران با ۹ بازیکن جام جهانی به این مسابقات آمده که صمیمی،محمدی،احمدی،سنگ سفیدی، حسن زاده،طیبی،جاوید، اسماعیل پور و توکلی ۹ بازیکن هستند که از جام جهانی در ترکیب ایران قرار دارند.در مورد سایر حریفان هم شرایط نسبتا به این ترتیب است.تایلند از تیم جام جهانی خود ۸ بازیکن را به مسابقات داخل سالن آورده که مشهورترین اش سوفاووت  و جیروات هستند.ویتنام هم با ۸ بازیکن جام جهانی خود در این مسابقات شرکت دارد.ازبکستان بیش از سیر تیم ها سعی کرده اسکلت اصلی تیمش را حفظ کند و ازبکها ۱۰ بازیکن جام جهانی را با خود به این تورنمنت آورند و به نظر می رسد ژاپن هم علیرغم میانگین سنی نسبتا پایین که دارد یعنی ۲۳ سال و ۳ ماه تیم قدرتمندی را روانه این مسابقات کرده باشد. بدین ترتیب اکثر تیم های قدرتمند با تمام قوا به مسابقات آمده اند و رسیدن به قهرمانی در این پیکارها چندان هم آسان نیست هر چند انتظاری جز قهرمانی از تیم ایران که عنوان سومی جهان را یدک می کشد نمی رود و باید در همه بازی ها با اقتدار به میدان برویم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا پنجشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

انقدر بدم میاد از اینایی که همش میگن جوانگرایی. داخل سالن جوان گرایی ایندورگیم جوان گرایی پس کجا مدال بیارن؟ جوان گرایی اصولی دارد با ۳ بازیکن نهایتا شروع میشه و تدریجی اینکه تیم دوم و سوم رو ببریم و ببازیم اسمش حماقته نه جوان گرایی