کد خبر : 102318
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 10:10
-

تمرینات هیات فوتبال قم تعطیل شد/ثانی در آستانه استعفا

تمرینات هیات فوتبال قم تعطیل شد/ثانی در آستانه استعفا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال در استان قم یکی از رشته‌های پرطرفدار محسوب می‌شود تا جایی که در سطح کشور این استان لقب مهد فوتسال را به خود اختصاص داده است. در فوتسال قم بازیکنان مطرحی همچون اصغر حسن‌زاده٬ علیرضا وفایی٬ ابوالقاسم عروجی٬ سعید تقی زاده و سایرین رشد پیداکرده‌اند که امروزه در تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال در استان قم یکی از رشته‌های پرطرفدار محسوب می‌شود تا جایی که در سطح کشور این استان لقب مهد فوتسال را به خود اختصاص داده است.

در فوتسال قم بازیکنان مطرحی همچون اصغر حسن‌زاده٬ علیرضا وفایی٬ ابوالقاسم عروجی٬ سعید تقی زاده و سایرین رشد پیداکرده‌اند که امروزه در تیم‌های بزرگ کشور در حال توپ زدن هستند.

پس از بازیکنان باکیفیت سرمایه دیگری در فوتسال قم وجود دارد و آن‌هم حضور پرشور تماشاگران بر روی سکوهاست که همیشه یار و یاور تیم‌شان بودند و کار را برای تمامی تیم‌ها سخت کرده‌اند.

در لیگ هجدهم که نیم‌فصل نخست آن به‌تازگی به پایان رسیده دو تیم متفاوت از قم در لیگ برتر حاضر هستند که نتایج کاملاً مختلفی را تا اینجای کار کسب کرده‌اند.

آتلیه طهران قم با کادر و بازیکنانی قدرتمند توانسته تا پایان نیم‌فصل خود را در جمع مدعیان نگه دارد اما هیئت فوتبال دیگر نماینده قم با کسب دو امتیاز از یازده مسابقه قعرنشین جدول رده‌بندی است.

تیم هیئت قم از ابتدای فصل کار را با بازیکنان جوان استارت زد اما انتظار می‌رفت در ادامه راه بازیکنان باتجربه قمی نیز به جمع آن‌ها اضافه شوند تا در روند نتایج ضعیف آن‌ها تغییری ایجاد شود.

بازیکنان با تجربه بسیار زیادی در قم حضور داشتند که هرکدام می‌توانستند تأثیر خاصی در مسابقات داشته باشند که هیچ‌یک از آن‌ها به دلایل نامعلوم جذب نشدند.

انتظار می‌رفت پس از پایان نیم‌فصل نخست٬ تیم هیئت قم تمرینات خود را جدی‌تر آغاز کند و بازیکنان جدیدی نیز به تیم اضافه شوند که باگذشت ۱۰ روز از نیم‌فصل هنوز جلسه تمرینی برگزار نشده است.

ابوالفضل ثانی سرمربی تیم فوتسال هیئت قم پس از بازی پایانی نیم‌فصل نخست اظهار داشت: لیست بازیکنان که می‌توانند در نیم‌فصل به کمک ما بیایند را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده‌ام و آن‌ها نیز قول مساعدت دادند.

وی افزود: چنان چه بازیکنان موردنظر جذب نشوند از هدایت تیم کناره‌گیری خواهم کرد.

بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال کشور٬ دو تن از بازیکنان موردنظر وی یعنی تقی زاده و قاسمی راهی تیم‌های دیگر شده و قرارداد خود را به امضا رسانده‌اند.

بااین‌وجود هنوز هیچ‌گونه مذاکره‌ای از سمت مسئولان هیئت قم با هیچ بازیکنی صورت نگرفته و تمرینات این تیم در حالت تعلیق است که این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.

تیمی که روزی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران می‌جنگید امروز باید تلاش کند تا خود را از خطر سقوط نجات دهد.

با این وضعیت و بر عقیده بسیاری از کارشناسان آینده تیم هیئت قم تاریک است و ممکن است هرلحظه تیم به لیگ دسته اول سقوط کند.

حالا باید منتظر ماند و دید برای این وضعیت بحرانی مجموعه اداره کل ورزش ‌و هیئت فوتبال چه زمانی تشکیل جلسه می‌دهند تا مشکلات را برطرف کنند.

شاید هم همچون ماجرای سقوط صبا بی‌تفاوت از کنار ماجرا عبور کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آقا نادر چهارشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

آقای ثانی شما کی مربی شدی واسه ما ؟!؟!؟
شما در لیگ ۲ قم تیمت همیشه جز کاندیدای سقوط بود !!!
الانم بخاطر اینکه به حاج ناصر و پسرش باج میدی کسی دست بهت نمیزنه!
بهرامی هم که داره از فوتسال و فوتبال میخوره، کاری به چیزی نداره.
شاسی بلندشو که از هیئت فوتبال داره.
خونه و زندگیشو که از قلیزاده داره.
مابقی خرج زندگیشم پول هایی که از بازیکنان صبا و آبادگران(دسته ۲) گرفته در میاره.
حالا خروج از استان هایی که از بازیکنان گرفته شده و به حساب هیئت فوتبال نیومده و ….. به کنار.

فوتسال برتر چهارشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

اون موقعی که ثانی مربیگری را با تیم جوانان ارم کیش و قهرمانی کشور و سال بعدکمک بزرگسالان و سال بعد هم سرمربی بزرگسالان آغاز احتمالا شما مای بی بی میشدین

آقا نادر پنجشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

اون موقع که جوانان قهرمان شد
علیرضا وفایی ، شنوفی، ایلانلو ، برزگر ، ابولقاسم عروجی ، اطمینان ، سلطانی ، ایازی و….. بودن
یعنی اگر پنکه میزاشتی لب خط بازیکن باد میخورد میرفت تو زمین قهرمان میشدن.
پس این همه سال کجا بود کسی بهش تیم نمیداد ؟!؟!؟