کد خبر : 102386
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 13:45
-

جاوید: تایلند، ژاپن و ازبکستان، حریفان اصلی ما برای قهرمانی هستند/ دیدار مقابل تایلند، سخت‌ترین بازی ما است/ می‌دانستیم کار سختی در مرحله گروهی نداریم

جاوید: تایلند، ژاپن و ازبکستان، حریفان اصلی ما برای قهرمانی هستند/ دیدار مقابل تایلند، سخت‌ترین بازی ما است/ می‌دانستیم کار سختی در مرحله گروهی نداریم
ملی‌پوش فوتسال کشورمان معتقد است دیدار ایران مقابل تایلند در یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا، سخت‌ترین بازی تیم کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درخصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم‌های تاهیتی، اردن و قرقیزستان در مرحله گروهی فوتسال داخل سالن آسیا اظهار داشت: از قبل هم می‌دانستیم که در مرحله گروهی کار سختی نداریم. برنامه‌ای که داشتیم این بود که در مرحله بعد با یکی از دو تیم ژاپن و تایلند بازی کنیم که باید با تایلند بازی کنیم. فکر می‌کنم دیدار مقابل تایلند، سخت‌ترین بازی ما در این مسابقات محسوب شود. امیدوارم با پیروزی در این مسابقه، به نیمه‌نهایی و سپس به فینال رقابت‌ها برسیم و برای پنجمین بار پیاپی، به قهرمانی مسابقات دست یابیم.

وی در خصوص حریفان اصلی ایران برای قهرمانی مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا نیز تصریح کرد: ژاپن پوست‌اندازی خوبی کرده است و سازماندهی و مربی بسیار خوبی دارد. تایلند هم با بازیکنان ۸ ،۷ سال اخیر خود در این رقابت‌ها شرکت کرده و ازبکستان هم تیم خوبی دارد. این چند تیم، رقبای ما برای قهرمانی مسابقات هستند.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره مصاف فردا (شنبه) مقابل تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات، با بیان اینکه  پیروز این مسابقه تا حد زیادی قهرمان رقابت‌ها را تعیین می‌کند، تصریح کرد: اگر بتوانیم تایلند را شکست دهیم، گام بسیار بلندی برای قهرمانی مسابقات برداشته‌ایم. احتمالاً در فینال هم با ژاپن بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم به قهرمانی برسیم.

جاوید در پاسخ به این پرسش که دوست دارد تیم ایران در مرحله نیمه‌نهایی با چه تیمی روبرو شود، گفت: سخت‌ترین حریف ما تایلند است و اگر این تیم را شکست دهیم، فکر می‌کنم کار سختی برای رسیدن به فینال نخواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.