کد خبر : 102442
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 - 16:09
دسته‌بندی نشده
-

جاوید،عباسی، اسماعیل پور، طیبی ، توکلی و …/اینجا همه گلزنند!

جاوید،عباسی، اسماعیل پور، طیبی ، توکلی و …/اینجا همه گلزنند!
تعداد بالای گل های زده تیم ملی فوتسال مردان ایران نشان می دهد که این تیم هجومی فعلا قصد توقف عملیات گلزنی را ندارد و فقط کسب مدال طلا آنها را راضی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تعداد بالای گل های زده تیم ملی فوتسال مردان ایران نشان می دهد که این تیم هجومی فعلا قصد توقف عملیات گلزنی را ندارد و فقط کسب مدال طلا آنها را راضی خواهد کرد.
تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی پا به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا گذاشته است که تا اینجای کار ۴۳ گل به حریفان زده است و فقط هشت گل خورده است تا قدرت تهاجمی خود را به حریفان بکشد و دیگر اینکه در هر دیدار یک چهره به عنوان گلزن اول رو شده است تا توان بالای فنی بازیکنانان ایران در فاز تهاجمی نمایانگر شود.
در دیدار اول که تاهیتی کمنام را با ۱۶ گل ، بدرقه کردیم این جاوید بود که با ۴ گل زده چهره اول ایران بود و اسماعیل پور و توکلی هم سه گل به ثمر رساند.
در دیدار دوم که تا اینجای کار کمتر گل زدیم ، با ۷ گل حریف اردنی را پشت سرگذاشتیم ، جاوید با سه گل بهترین گلزن ایران بود.
دیدار سوم هم که قرقیزستان را با ده گل ، گلباران کردیم ، احمد عباسی با ۵ گل در ضیافت ۱۰ گل ایران سهم بیشتری داشت و توکلی هت تریک کرد.
و در دیدار یک چهارم نهایی برابر تایلند هم نوبت حسین طیبی بود تا با هت تریک بیشترین سهم را در برتری ۱۰ گله ایران داشته باشد.
البته شاگردان ناظم الشریعه دو دیدار دیگر در این مسابقات فرصت دارند تا راه و رسم گلزنی را به حریفان آسیایی یاد بدهند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

ببین گیتی پسند توی جام باشگاههای اسیا به کی باخته؟!!!