کد خبر : 102472
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 11:14
-

شکست تلخ شاگردان مظفر مقابل ژاپن/ بانوان ایران راهی دیدار رده‌بندی شدند

شکست تلخ شاگردان مظفر مقابل ژاپن/ بانوان ایران راهی دیدار رده‌بندی شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان ایران با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریفش شکست خورد و به فینال نرفت. تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب اولیه فرزانه توسلی، فرشته کریمی، سهیلا مالمولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان ایران با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریفش شکست خورد و به فینال نرفت.
تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب اولیه فرزانه توسلی، فرشته کریمی، سهیلا مالمولی ، نسیمه غلامی و آرزو صدقیان زاده وارد بازی شد.
ایران در ابتدا بازی دفاعی را از خود به نمایش گذاشت و پس از دریافت گل اول ، فشار بیشتری بر روی دروازه ژاپن وارد کرد و سرعت بازی نیز بیشترشد اما در باز کردن دروازه ژاپن ناموفق بود.

در نیمه دوم هم ایران سعی کرد فشار زیادی بر روی دروازه ژاپن را باز کند اما این ژاپن بود که از موقعیت ها به خوبی استفاده می کرد و توانست گل دوم هم خود را به ثمر برساند. البته گلر تیم ژاپن هم نمایش خوبی از خود نشان داد و تمام توپ های داخل دروازه را به خوبی مهار کرد.
در شش دقیقه مانده به پایان بازی گلر تیم ایران هم جلو کشید تا به سایر بازیکنان کمک کند و ملی پوشان سعی کردند به وسیله پاس کاری های متعدد راهی به سمت دوازه حریف پیدا کنند اما بازهم به گل نرسیدند.
در پایان ژاپن توانست برنده این دیدار مهم باشد و به فینال راه پیدا کرد.ایران نیز راهی دیدار رده بندی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

هرجا سخن از حسین شمس است . یک یاخت به ژاپن نسیب ما هست

نام ... دوشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

هر کجا سخن ار حسین شمس هست مردم به یاد قهرمانی وشادی وپیروزی می افتند ولی افسوس به جای حمایت از چنین جواهری حسودهای نظر تنگ انرژی منفی میفرستند واقعا خداوند هدایتتون کنه