کد خبر : 102474
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 11:33
-

صمیمی:میزبانی ترکمنستان در سطح المپیک است/ تایلند در حد و اندازه تیم‌های جام جهانی نیست

صمیمی:میزبانی ترکمنستان در سطح المپیک است/ تایلند در حد و اندازه تیم‌های جام جهانی نیست
صمیمی در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تایلند در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار داشت: مقابل تیم تایلند انگیزه خاصی داشتیم، در آخرین دیدار با این تیم قبل از مسابقات جهانی، شرایط مناسبی نداشتیم و به همین علت باید انتقام سختی از حریف می‌گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تایلند در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار داشت: مقابل تیم تایلند انگیزه خاصی داشتیم، در آخرین دیدار با این تیم قبل از مسابقات جهانی، شرایط مناسبی نداشتیم و به همین علت باید انتقام سختی از حریف می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: هدفی جز پیروزی مقابل تیم ملی تایلند نداشتیم، مقابل این تیم توانستیم فعل خواستن را صرف کنیم. ایران بهترین تیم آسیا است و البته مقابل تایلند فوتسالی ارائه دادیم که فراتر از فوتسال آسیا بود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: تایلند بازیکنان قدرتمندی داشت اما ثابت کردیم که ایران فراتر از آسیا است، یک سال پیش مقابل ابرقدرت فوتسال دنیا برزیل را شکست دادیم و تایلند در حد و اندازه تیم‌های جام جهانی نیست.

صمیمی افزود: شرایط مسابقات بسیار سخت است، تمامی تیم‌ها بازی‌ها را بسیار جدی گرفتند، ژاپن، ویتنام و ازبکستان بازیکنان اصلی خود را آوردند. البته این را باید بدانید که مدال طلا قطعاً از آن ایران خواهد بود.

وی در رابطه با میزبانی کشور ترکمنستان خاطرنشان کرد: میزبانی این کشور از مسابقات داخل سالن آسیا بسیار عالی بوده است و هزینه‌های زیادی برای برای این مسابقات داشتند، ما المپیک را ندیدیم اما به نظرم میزبانی در حد و اندازه المپیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

اقای صمیمی شما خبر ندارید بهترین گلر لیگ کجاست؟!!!