کد خبر : 102537
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 13:58
-

عباسی: تفاوت ایران با تایلند که ادعای اولی آسیا را داشت، نشان دادیم /ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت‌های آسیا می‌آید/ با تایلندی‌ها «کَل کَل» داشتیم

عباسی: تفاوت ایران با تایلند که ادعای اولی آسیا را داشت، نشان دادیم /ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت‌های آسیا می‌آید/ با تایلندی‌ها «کَل کَل» داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید عباسی درباره پیروزی‌های پُرگل ایران در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا و رسیدن به فینال این رقابت‌ها اظهار داشت:  بازی‌ها تاکنون برای ما بسیار خوب پیش رفته است. همین که توانستیم با اقتدار به فینال برسیم، یعنی بازی‌ها را به خوبی آغاز کردیم و به خوبی ادامه می‌دهیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید عباسی درباره پیروزی‌های پُرگل ایران در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا و رسیدن به فینال این رقابت‌ها اظهار داشت:  بازی‌ها تاکنون برای ما بسیار خوب پیش رفته است. همین که توانستیم با اقتدار به فینال برسیم، یعنی بازی‌ها را به خوبی آغاز کردیم و به خوبی ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: طبق صحبت‌هایی که با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی داشتیم، خواستیم تفاوت فوتسال ایران که سوم جهان است با سایر تیم‌های آسیایی را نشان دهیم. برای رسیدن به این مهم باید حریفان خود را با تعداد گل زیاد شکست می‌دادیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داده است. امیدوارم با گل‌های زیاد و بسته نگه داشتن دروازه خود در مسابقه فینال، به قهرمانی رقابت‌ها برسیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره پیروزی ۱۰ بر ۴ مقابل تایلند در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تصریح کرد: جدا از بحث فنی و به خصوص پس از صحبت‌های سرمربی تایلند قبل از بازی و نیز پیش از دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا بین گیتی‌پسند و چونبوری، بین دو تیم کل کل و کری وجود داشت. فقط می‌خواستیم بازی آغاز شود و با اختلاف بالا، تایلند را شکست دهیم. خدا را شکر نشان دادیم تفاوت ما با تایلند که ادعا می‌کرد تیم اول آسیا است و می‌خواست خودش را در سطح ایران نشان دهد، کجاست.

احمدعباسی در مورد شکست ۸ بر ۲ افغانستان مقابل ایران در مرحله نیمه‌نهایی، با اشاره به اینکه بازیکنان حریف محکم بازی می‌کردند، خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان افغانستان در ایران زندگی می‌کنند و با فوتسال ایران آشنا هستند. افغانستان با چهار پیروزی به نیمه‌نهایی رسید و نشان داد تیم ضعیفی نیست. خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و حساب شده، این تیم را مغلوب کنیم و به فینال مسابقات راه یابیم.

وی در خصوص مصاف فردا (سه‌‌شنبه) با ازبکستان در فینال مسابقات داخل سالن، با بیان تاکتیک‌پذیر بودن این تیم گفت: ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ پا به زمین می‌گذارد. این تیم توانست ژاپن را با یک بازی خیلی خوب شکست دهد، اما ما ایران هستیم و برای قهرمانی به این رقابت‌ها آمده‌ایم. می‌خواهیم نشان دهیم سومی جهان روی شانس و اتفاق نبود و حق فوتسال ایران همین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.