کد خبر : 102552
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 16:21
-

عراقی‌زاده: بدون ملی‌پوشان‌مان تمرین می‌کنیم/ بازیکن برزیلی فردا تست پزشکی می‌دهد تا مراحل عقد قرارداد نهایی شود

عراقی‌زاده: بدون ملی‌پوشان‌مان تمرین می‌کنیم/ بازیکن برزیلی فردا تست پزشکی می‌دهد تا مراحل عقد قرارداد نهایی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و ما در حال برگزاری تمرینات خود هستیم البته بدون ملی‌پوشان مان. وی تاکید کرد: از شنبه هفته آینده ما تمرینات خودمان را با حضور ملی‌پوشان‌مان مجددا آغاز می‌کنیم و انشاالله آماده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و ما در حال برگزاری تمرینات خود هستیم البته بدون ملی‌پوشان مان.

وی تاکید کرد: از شنبه هفته آینده ما تمرینات خودمان را با حضور ملی‌پوشان‌مان مجددا آغاز می‌کنیم و انشاالله آماده بازی هفته بعد روبروی مس سنگون ورزقان می‌شویم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند در پاسخ به سؤالی که قرار بود شما یک بازیکن برزیلی را در نیم فصل دوم به تیم اضافه کنید، گفت: بازیکن برزیلی ما امروز صبح وارد فرودگاه امام شد و از فردا قرار است در تست‌های پزشکی و کارهای اولیه قرارداد وی در هیأت فوتبال انجام شود.

وی در پایان گفت: لئورنادو دسیلوا بازیکن برزیلی چپ پا است که در پست راست بازی می‌کند و این بازیکن در تیم برانسوی برزیل و وایت‌داک انگلیس و لیگ برتر اسپانیا و برزیل بازی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۵۵

با یکی از استعدادهای بومی اصفهان که در این چند سال توسط مربیان بزرگی مثل آقایان کشاورز و لک و خوراکچی و کریمی و … پرورش دادید قرارداد میبستید نکنه هنوز شکفته نشده اند
البته جایی گفته بودید نمیشه یک شبه بازیکن ساخت ولی الان چند سال گذشته هنوز باید صبر کرد؟ ولی چرا این یک شبه برای سرمربی شدن کشاورز و یا بازیکنان سفارشی غیر بومی مصداق نداشت!!

نام ... سه شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۵۸

اقا ببخشید یادم رفت بپرسم شما خودتون چطوری بدون سابقه خاصی در فوتسال یا فوتسال یا اصلا کار در محیط ورزشی یک شبه شدید قائم مقام؟