کد خبر : 102606
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 17:30
-

زاهدی:نزدیک ۲۰ روز است تمرینات‌ آذرخش تعطیل است/ چند بازیکن‌ ما به دنبال فسخ قرارداد هستند

زاهدی:نزدیک ۲۰ روز است تمرینات‌ آذرخش تعطیل است/ چند بازیکن‌ ما به دنبال فسخ قرارداد هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در خصوص شرایط باشگاه آذرخش در تعطیلات لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: همه مشکلات برمی‌گردد به مسائل مالی و قول‌وقرارهایی که گذاشته شده، اما عملی نشده است. در ابتدای فصل قرار شد ۴۰۰ میلیون تومان به تیم ما داده شود، اما تاکنون فقط ۷۵ میلیون تومان پرداخت شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در خصوص شرایط باشگاه آذرخش در تعطیلات لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: همه مشکلات برمی‌گردد به مسائل مالی و قول‌وقرارهایی که گذاشته شده، اما عملی نشده است. در ابتدای فصل قرار شد ۴۰۰ میلیون تومان به تیم ما داده شود، اما تاکنون فقط ۷۵ میلیون تومان پرداخت شده است. علاوه بر این قرار بود ۵۰۰ میلیون از طریق یکی از ارکان‌ها به شهردای پرداخت شود و از آنجا هم به تیم داده شود که نشد.

وی درباره تعطیلی تمرینات آذرخش و شرکت نکردن بازیکنان غیر بومی این تیم در تمرینات،‌ تصریح کرد: از تاریخ ۱۵ شهریورماه تمرینات تیم ما تعطیل شده و دیگر هیچ تمرینی انجام نداده‌ایم. ۵،۶ بازیکن غیر بومی ما گفتند تا پول پرداخت نشود به تمرینات نخواهند آمد و چند نفر از آن‌ها حتی به دنبال فسخ قرارداد خود هستند. طبق قانون هم چون کمتر از ۳۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند،می‌توانند این کار را انجام دهند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش خاطرنشان کرد: در حال تلاش هستیم بخشی از منابع را تأمین کنیم تا بخشی از مشکلات حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.