کد خبر : 102599
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 10:17
-

مظفر:برنز ما حکم طلا را دارد/از همان روزی که تیم را تحویل گرفتم گفتم قول قهرمانی نمی‌دهم/به بچه‌هایم افتخار می‌کنم و به آنها می‌گویم سرشان را بالا بگیرند

مظفر:برنز ما حکم طلا را دارد/از همان روزی که تیم را تحویل گرفتم گفتم قول قهرمانی نمی‌دهم/به بچه‌هایم افتخار می‌کنم و به آنها می‌گویم سرشان را بالا بگیرند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره کسب مدال برنز در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: درباره کل مسابقات همان طور که فکر می‌کردم تایلند از سال ۲۰۱۵ تدارک قهرمانی دیده بود. در جریان روند آماده‌سازی این تیم هستم و می‌دانستم بهتر از ژاپن آماده می‌شود. تیم ۲ ماه و یک هفته دست من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره کسب مدال برنز در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: درباره کل مسابقات همان طور که فکر می‌کردم تایلند از سال ۲۰۱۵ تدارک قهرمانی دیده بود. در جریان روند آماده‌سازی این تیم هستم و می‌دانستم بهتر از ژاپن آماده می‌شود. تیم ۲ ماه و یک هفته دست من بود و با سفری که به تایلند برای بازی تدارکاتی داشتیم متوجه شدم این کشور ۱۲ بازی تدارکاتی داشته است. ۵ بازی آن در بازی‌های جنوب شرق آسیا بوده و برخی بازی‌ها نیز دوستانه بود. ۳ ماه آخر در اردوی شبانه‌روزی بودند. ژاپن هم فوتسال خوبی بازی‌ می‌کند و همیشه مدعی است.

* برنز ما حکم طلا دارد

وی افزود: اگر بخواهیم واقعیت‌هایی که در این ۳-۲ سال را نگاه کنیم نباید انتظار مدال طلا داشته باشیم و همین برنز هم حکم طلا دارد. از همان روزی که تیم را تحویل گرفتم گفتم قول قهرمانی نمی‌دهم. من آنقدر سرد و گرم فوتسال را چشیده‌ام که می‌دانم با ۲ ماه نمی‌توانم در این میدان بزرگ قهرمان شوم. هر چند همه در ایران از تیم مردان و بانوان انتظار طلا دارند اما در آسیا کسب این مدال برای بانوان کمی سنگین است. با توجه به واقعیت‌ها این انتظار کمی زیادی است و به تیم استرس وارد می‌کند. از آنجایی که در مسابقات ما پخش تلویزیونی نیست آگاهی نسبت به تیم کم است. اگر همه اطلاع داشتند که روند آماده‌سازی بعد از ۲۰۱۵ چطور بوده این برنز را روی سرشان می‌گذارند و باید بسیار خوشحال باشند، همان طور که خودم هستم چون می‌دانم با چه شرایطی تیم را تحویل گرفتم. آنچه مایه غرور من است اینکه بچه‌ها پیشرفت کردند و فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند. این برای من از همه چیز با ارزش‌تر است.

* امیدوارم روزی برسد که حسرت نداشته‌ها را نخوریم

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه در این مدت ۲ ماه فدراسیون حمایت خود را از تیم بانوان داشته، خاطرنشان کرد: حرف من این است هر چقدر که کاشتیم باید همان قدر انتظار درو داشته باشیم نه بیشتر. با توجه به آنچه که برای این تیم در این ۲ ماه انجام دادیم هیچ ایرادی به تدارکات تیم نیست. هر چه که از فدراسیون خواستیم انجام داد و حمایت کرد. فدراسیون تلاش خود را کرد. این ۲ ماه فرصت کوتاهی بود. این حسرت همیشه برای ما باقی است که ای کاش فرصت بیشتری داشتیم، ای کاش بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم. امیدوارم روزی نگاه ما طولانی مدت باشد و وقت کافی داشته باشیم تا در پایان تورنمنت حسرت نداشته‌ها را نخوریم.

* بازیکنانم باید سرشان را بالا بگیرند

مظفر در ادامه این مصاحبه خاطرنشان کرد: در این موقعیت فعلی می‌گویم با فوتسالی که ما ارائه کردیم اگر زمان تمرین یک سال بود حتما نتیجه بهتری می‌گرفتیم. در بازی با ژاپن و تایلند با وجود اینکه سرتر بودیم اما بازی را واگذار کردیم. شما هر چقدر هم خوب تمرین کنی باز هم وقتی خلاء بازی‌های بین‌المللی داشته باشی تیمت نمی‌تواند برای این سطح آماده شود. الان جمع‌بندی که می‌توانم بکنم این است که به بچه‌هایم افتخار می‌کنم و به آنها می‌گویم سرشان را بالا بگیرند. این برنزی که به دست آوردند هم ارزش طلاست.

* بازی بهتری مقابل تایلند و ژاپن داشتیم اما بازنده بودیم

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بازی تدارکاتی ما با تایلند و آنالیز آنها می‌تواند دلیل شکست ما باشد، عنوان کرد: در گروه ۳ تیمی قرار گرفتن اصلا خوب نیست و نمی‌توان برنامه ریزی کرد اول گروه شویم یا دوم، ببریم یا ببازیم. این آنالیز می‌توانست متقابل باشد که بود. ما در بازی با تایلند و ژاپن تیم بهتر بازی کردیم اما بازنده بودیم. تایلند در این تورنمنت نشان داد در این ۳-۲ سال کار و سرمایه‌گذاری کرده است. ما هم در مرحله مقدماتی و هم نیمه‌نهایی اگر تدارکات بهتری برای تیم در نظر می‌گرفتیم می‌توانستیم هر دو تیم را ببریم. بنابراین این شکست ارتباطی به آنالیز نداشت.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه برای جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی خواهید بود یا خیر، گفت: من نباید به این سوال جواب بدهم. اگر فدراسیون از این فوتسالی که در بازی‌های داخل سالن ارائه کردیم راضی است حتما من را نگه می‌دارد اگر راضی نیست مثل دفعه پیش تیم را ترک می‌کنم و به کسانی واگذار می‌کنم که می‌توانند کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.