کد خبر : 102581
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 9:51
-

کریمی:تلاش کردیم در فینال باشیم/ حسین شمس و مظفر خیلی زحمت کشیدند

کریمی:تلاش کردیم در فینال باشیم/ حسین شمس و مظفر خیلی زحمت کشیدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان پس از مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه گفت: بازی خیلی خوبی بود اما باید ببینیم سطح فوتبال آسیا چقدر پیشرفت کرده است. همین تیم چین تا بحال جزو ۴ تیم برتر آسیا نبوده اما می بینید که سطح فوتسال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان پس از مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه گفت: بازی خیلی خوبی بود اما باید ببینیم سطح فوتبال آسیا چقدر پیشرفت کرده است. همین تیم چین تا بحال جزو ۴ تیم برتر آسیا نبوده اما می بینید که سطح فوتسال آسیا تا حدی بالا رفته که همین تیم چین توانست تا به اینجا بیاید و ما سخت بتوانیم این تیم را شکست دهیم.
کریمی افزود: تمام تلاش ما بر این بود تا در فینال باشیم اما نشد. انشالله بیشتر تمرین می کنیم و کار می کنیم تا در آینده نتیجه بهتری بگیریم. پس از قهرمانی در جام ملت های آسیا ۶ بازیکن از ترکیب تیم کنار رفتند و کادر فنی هم ۲ ماه پیش تغییر کرد و ما فرصت کمی برای حضور در این مسابقات داشتیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران نیاز به کادر قوی تری دارید؟ بیان کرد: حقیقتا شهرزاد مظفر یک سروگردن از سایر مربیان بالاتر است، خودم را مقصر نزول فوتسال بانوان می دانم! چون حسین شمس و شهرزاد مظفر در این ۲ ماه لطف بزرگی به ما کردند که این تیم را قبول کردند باید از آنها تشکر کرد‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.