کد خبر : 102757
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 - 12:33
-

جاوید: ۳۰۰ دلار بیشتر شبیه شوخی بود/ کار تیمی در تیم ملی حرف اول را می زند/ مسابقات ترکمنستان هم‌سطح جام ملت‌ها بود

جاوید: ۳۰۰ دلار بیشتر شبیه شوخی بود/ کار تیمی در تیم ملی حرف اول را می زند/ مسابقات ترکمنستان هم‌سطح جام ملت‌ها بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا، بیان کرد: این، پنجمین دوره از مسابقات بود و من برای سومین دوره متوالی در آن شرکت می‌کردم. این مسابقات، هم‌سطح جام ملت‌های آسیا است و تیم‌های مدعی مثل تایلند و ازبکستان با نفرات اصلی شرکت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا، بیان کرد: این، پنجمین دوره از مسابقات بود و من برای سومین دوره متوالی در آن شرکت می‌کردم. این مسابقات، هم‌سطح جام ملت‌های آسیا است و تیم‌های مدعی مثل تایلند و ازبکستان با نفرات اصلی شرکت کرده بودند. ژاپن هم پوست‌اندازی داشت و نسل جدیدی را معرفی کرده است. همچنین مربی بزرگی مثل “برونو” بالای سر این تیم است و آن‌ها توانستند تا نیمه نهایی صعود کنند.

او همچنین درباره کسب عنوان آقای گلی با به ثمر رساندن ۱۵ گل در این مسابقات، گفت: من در مسابقات داخل سالن ۲۰۰۹ هم آقای گل شدم و در این دوره هم با توجه به این که کار تیمی، حرف اول را در تیم ملی می‌زد، توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. من هم چون جلوتر از بقیه بازی می‌کردم، زحمت سایر بازیکنان را به گل تبدیل کردم. خدا را شکر تیم بسیار خوبی داریم و جوان‌ها برای اولین‌بار فرصت بازی زیادی پیدا کرده و گل زدند. این برای تیم ملی خوشحال کننده است چون در آینده، این بازیکنان می‌توانند در کنار باتجربه‌ها کمک کنند.

جاوید همچنین درباره عدم دریافت پاداش کمیته ملی المپیک بابت قهرمانی، توضیح داد: شبی که قهرمان شدیم، به هر بازیکن ۳۰۰ دلار پاداش در محل اسکان دادند اما بازیکنان آن را نپذیرفتند. کمیته ملی المپیک در رشته‌های انفرادی، به هر قهرمان ۶۰۰ دلار پاداش داد. البته آن‌ها هم زحمت خودشان را کشیدند. ضمن این که هیچ ملی‌پوشی برای پول بازی نمی‌کند اما حرف بازیکنان فوتسال این بود باید عدالت و مساوات رعایت شود. ملی‌پوشان فوتسال سه روز قبل از مسابقات وارد دهکده شدند و تا روز آخر هم آنجا بودند. در مجموع ما ۱۶ روز در دهکده مسابقات بودیم و حتی برای یک دقیقه هم از آنجا خارج نشدیم اما بازیکنان رشته‌های انفرادی در دو یا سه روز مسابقه می‌دادند و به ایران بازمی‌گشتند. بنابراین این پاداش بیشتر به شوخی شبیه بود و ما آن را قبول نکردیم.

ملی‌پوش گلزن فوتسال ایران درباره توهین تایلندی‌ها و پاسخ ملی‌پوشان به آن‌ها با ۱۰تایی کردن تایلند، گفت: به هر حال تایلند اصلی‌ترین رقیب ما در مسابقات بود و یکسری اتفاقات افتاده بود که بازیکنان انگیزه پیدا کردند به پیروزی برسند. با این حال ما از قبل هم انگیزه لازم را برای این برد داشتیم و با انجام خواسته‌های کادرفنی، توانستیم به پیروزی پر گل برسیم. البته ابتدا در این بازی عقب افتادیم ولی فشار وحشتناکی روی حریف آوردیم. از چهره بازیکنان با تجربه تایلند مشخص بود که زیر آن فشار دوام نمی‌آورند. آن‌ها در نیمه اول به لحاظ بدنی کم آوردند و ما هم بسیار هجومی کار می‌کردیم. به لحاظ بدنی هم وضعیت خوبی داشتیم چون از دل لیگ به این مسابقات رفته بودیم.

جاوید در پایان با بیان این که هدف اصلی تیم ملی ایران، قهرمانی در جام‌ ملت‌های آسیا است، گفت: تایلند و ژاپن زمان کافی دارند تا برای جام ملت‌ها در بهمن آماده شوند. ما هم می‌خواهیم همین کیفیت را در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم. در ترکمنستان از روز اول تا آخر و در تمام دقایق با تمرکز بالا ظاهر شدیم و امیدوارم در چین تایپه هم با همین اقتدار قهرمانی آسیا را به ارمغان بیاوریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید جمعه , ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

عیبی نداره پسر قهرمان ایران زمین روزی هم میرسه که سایه فوتبال از فوتسال میرود و انگاه روسیاهی میماند برای کلاغها،کلاغهایی که برای تیمی مربی خارجی میاورند و ان را با زور و تبانی قهرمان میکنن و با تیم دیگر بد تا میکنند و کفگیرشان ته دیگ میخورد اره ما هم هیچی نفهمیدیم.