کد خبر : 102793
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1396 - 19:13
-

صمیمی:ثابت می‌کنیم ایران سلطان آسیا است/ باید به ملی‌پوشان احترام گذاشته شود

صمیمی:ثابت می‌کنیم ایران سلطان آسیا است/ باید به ملی‌پوشان احترام گذاشته شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال پس از مسابقات داخل سالن آسیا و قهرمانی تیم ملی فوتسال در این مسابقات، به هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتسال مبلغ ۳۰۰ دلار پاداش داد که این پاداش توسط ملی‌پوشان فوتسال پذیرفته نشد و در اعتراض به کم بودن مبلغ دریافتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال پس از مسابقات داخل سالن آسیا و قهرمانی تیم ملی فوتسال در این مسابقات، به هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتسال مبلغ ۳۰۰ دلار پاداش داد که این پاداش توسط ملی‌پوشان فوتسال پذیرفته نشد و در اعتراض به کم بودن مبلغ دریافتی بازیکنان این پاداش را به کمیته ملی المپیک پس دادند.

علیرضا صمیمی سنگربان تیم ملی در خصوص این اتفاق اظهار داشت: قبل از مسابقات یک‌سری قول‌ها بابت مبلغ پاداش‌ها داده شده بود اما متاسفانه مبلغ این پاداش‌ بعد از مسابقات تغییر کرد. قبلا هم گفتم برای ملی‌پوشان پول اصلا ملاک نیست، اما باید برای تیم ملی احترام قائل شوند. به نظرم بازیکنان در تیم‌های باشگاهی پول‌های خوبی می‌گیرند و اصلا نیازی به این پول‌ها ندارند و فقط الان بحث احترام به شخصیت بازیکنان مطرح است که برای بالا بردن پرچم تیم ملی زحمت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: خوشحالم به قولی که به مردم داده بودیم، عمل کردیم. حالا بحث پاداش‌ها که قرار بود ۶۰۰ دلار باشد اما بعد ۳۰۰ دلار شد، بحث مدیریتی است و از دست بازیکنان خارج است. تنها وظیفه ما بازی کردن برای تیم ملی بود که این را هم توانستیم به خوبی انجام دهیم و مدال طلای بازی‌های داخل سالن را کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامی از سوی فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش ملی‌پوشان انجام شده است یا خیر؟ تصریح کرد: من در جریان اقدامات فدراسیون فوتبال نیستم. ما از وقتی از بازی‌های داخل سالن برگشتیم در اختیار باشگاه‌مان قرار داریم و از هیچ چیز اطلاعی نداریم. باید ببینیم در آینده چه اقداماتی انجام خواهد شد.

صمیمی درباره اینکه آیا این مشکلات باعث کم شدن انگیزه بازیکنان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا که تا چند ماه دیگر برگزار خواهد شد، می‌شود؟ خاطرنشان کرد: هدف ما این است که قهرمان آسیا شویم و قهرمان هم باقی بمانیم. مهم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد، ما برای قهرمانی آسیا به مسابقات می‌رویم. یکسری بی‌مهری‌ها به فوتسال می‌شود اما راه ما ادامه دارد. شک نکنید ما قهرمان آسیا خواهیم شد و ثابت می‌کنیم ایران سلطان آسیا است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته برخی بی‌مهری‌ها به تیم ملی فوتسال شده است، گفت: برخی امکانات جزئی مانند البسه و بلیت‌های رفت و برگشت به مسابقات به لطف کادر فنی تیم ملی بهتر شده است اما باید نگاه به فوتسال در حد تیم سوم جهان و قهرمان آسیا باشد. به امید خدا این مشکلات در آینده برطرف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

اقای عزیز مگه شماها بعد از اینکه به موفقیتی میرسید مثلا قهرمان میشوید آنرا به مردم هدیه نمیکنید؟ پس وقتی قهرمانی را هدیه میکنید چرا دنبال پاداش ان هستید و با کلمات بازی میکنید؟ واضح است که همه حرفها و مصاحبه های ملی پوشان که مثل سرباز وطن هستیم یا برای مردم بازی میکنیم یا قهرمانی متعلق به مردم است وووو همیشه برای عوام فریبی بوده و هست منظورم به شخص شما نیست این خصوصیت شامل همه فوتسالیهای این چندین سال بوده و هست که با کلمات و منت و چربزبانی در نهایت هدفشان پول و یا امکانات است

ايراني دوشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

جای تاسف وجود داره که اون طور که شایسته شما قهرمانان هست ازتون تقدیر نمیشه.. همه جای دنیا برای قهرمانان سربازان و افتخار آفرینان وطنشون ارزش و شائنی قائل هستن.. عذر خواهیم که مسئولین قدر شما سرمایه های جوان رو نمیدونن و بقیه هم که بیرون گود نشستن به خودشون اجازه میدن که به شما توهین کنن و شما رو متهم کنن به مواردی که حتما در شان خودشونه…ما یه شما افتخار می کنیم که پرچم کشورمون رو با افتخار در کشورهای مختلف سرفراز نگه داشتید.. به دور از چشم بخیل همیشه سربلند و پرعزت باشید..

نام ... چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۱۵

تازگی یک نفر به اسم ایرانی از دوستان نظرات دفاعی میذاره و باز هم از حربه عوام فریبی و حس ناسیونالیستی سوءاستفاده میکند