کد خبر : 102819
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 15:11
-

ابراهیمی:چهار تیم برتر مسابقات دانشجویان واقعا با برنامه و تاکتیکی ظاهر شدند/تک‌تک بازیکنان لیاقت آقای گلی را داشتند

ابراهیمی:چهار تیم برتر مسابقات دانشجویان واقعا با برنامه و تاکتیکی ظاهر شدند/تک‌تک بازیکنان لیاقت آقای گلی را داشتند
کاپیتان تیم ملی دانشجویان ضمن ابراز خشنودی از قهرمانی این تیم در بازی‌های آسیایی، از علی تارقلی‌زاده عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا تمجید کرد.

علی ابراهیمی کاپیتان تیم ملی دانشجویان ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص سطح کیفی مسابقات دانشجویان آسیا، عنوان آقای گلی و شرایطش توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

ابراهیمی در مورد سطح مسابقات دانشجویان آسیا که در چین برگزار شد، اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالاتر از دوره‌های قبل بود. چهار تیم برتر واقعا با برنامه و تاکتیکی ظاهر شدند و همین مسئله کار را برای قهرمانی دشوار می‌کرد. بدون شک دلیل اصلی بالا بودن سطح مسابقات، حضور جناب تارقلی‌زاده در این دوره بوده که واقعا زحمات زیادی کشیدند و این مسئله مشهود بود. بنده بعنوان نماینده از طرف تیم ملی دانشجویان از آقای تارقلی‌زاده تشکر و قدردانی می‌کنم زیرا حضور ایشان انگیزه مضاعفی به ما داد.

تیم ملی دانشجویان

وی که عملکرد خوبی در این تورنمنت داشت، پیرامون شرایط و میزان آمادگی‌اش تصریح کرد: به لطف خدا از شرایط بدنی و روحی مناسبی برخوردارم و انشاالله در ادامه فصل نیز به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنم تا بتوانم برای تیم‌هایی که به میدان می‌روم، مثمرثمر باشم.

تیم ملی دانشجویان

کاپیتان تیم دانشجویان که با به ثمر رساندن ۱۰ گل عنوان آقای گلی مسابقات را به خودش اختصاص داد، در این مورد اظهار کرد: تک‌تک بازیکنان لیاقت همچین عنوانی را داشتند و طبیعتا همکاری تمام بازیکنان باعث شد که این عنوان برای من بدست بیابد و بسیار خوشحالم که این عنوان فردی را هم یک فرد ایرانی بدست آورد و این مسئله مهم‌تر بود. خدا را شکر می‌کنم که لطفش شامل حالم شد و به این عنوان رسیدم.

علی ابراهیمی، تیم ملی دانشجویان

ابراهیمی در پایان در خصوص اینکه چرا در تیم ملی حضور ندارد، عنوان کرد: حدودا دو فصلی می‌شود که قسمت نشده در کنار بهترین‌های فوتسال ایران حضور داشته باشم اما امیدوارم با تلاش بیشتر و لطف خدا نظر کادرفنی تیم ملی رو به خودم جلب کنم. هرچند اگر این اتفاق نیفتد، به عنوان یک سرباز برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hatami سه شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲:۳۱

واقعا لیاقت تیم ملی راداشتی وداری.انشااله بزودی کادرفنی تیم ملی چشم حقیقت بین داشته باشدتابجای چندمهره ناکارآمدمزد زحمات امثال تورا بدهند
.