کد خبر : 102839
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 19:00
-

ناصری: محکوم به پیروزی مقابل پارسیان شهرقدس هستیم/ شمسایی و شجری را نداریم/خوشحالیم توانستیم یک بار دیگر قدرت فوتسال ایران را به رخ آسیا بکشیم

ناصری: محکوم به پیروزی مقابل پارسیان شهرقدس هستیم/ شمسایی و شجری را نداریم/خوشحالیم توانستیم یک بار دیگر قدرت فوتسال ایران را به رخ آسیا بکشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به وقفه‌ای یک ماهه‌ای که در لیگ به وجود آمده بود و لیگ ما تعطیل شد ما در این مدت بدون بازیکنان ملی تمرینات خودمان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به وقفه‌ای یک ماهه‌ای که در لیگ به وجود آمده بود و لیگ ما تعطیل شد ما در این مدت بدون بازیکنان ملی تمرینات خودمان را انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: پارسیان یک تیم خوب و جوان و با انگیزه است که این تیم به خوبی کارهای تاکتیکی را در زمین انجام می‌دهد اما ما با احترامی که برای این تیم قائلیم محکوم به پیروزی مقابل پارسیان شهرقدس هستیم.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: ما در ایام تعطیلات تمرینات خود را بدون بازیکنان ملی‌پوش ادامه دادیم و امروز روز اولی بود که تمام بازیکنان خود از جمله ملی‌پوشان‌مان را در اختیار داشتیم.

ناصری افزود: در این بازی دو بازیکن وحید شمسایی و محمد شجری را به خاطر مصدومیت به همراه نداریم و امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی همچنین در مورد قهرمان شدن تیم ملی در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: قهرمانی خوبی بود و خوشحال شدم که دوباره قهرمان شدیم و توانستیم یک بار دیگر قدرت فوتسال ایران را به رخ آسیا بکشیم. اما ای کاش ما از بازیکنان زیر ۲۱ سال خود همانند ژاپن در این مسابقات استفاده کرده بودیم.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پایان گفت:من در اینجا از مسئولین کشور به خصوص فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال درخواست می‌کنم که شأن و شخصیت این قهرمانی در رابطه با پاداش این بازیکنان حفظ شود تا آنها با روحیه مناسب‌تر در مسابقات جام ملت‌ها حاضر شوند. ما نباید این قهرمانی را در آسیا از دست بدهیم. قهرمان شدن سخت اما نگه داری آن خیلی سخت‌تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.