کد خبر : 102824
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 15:41
-

گیتی پسند بدون مصدوم و محروم به مهمانی مس می رود

گیتی پسند بدون مصدوم و محروم به مهمانی مس می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ساعت ۱۸ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف مس سونگون تبریز خواهد رفت. تقابل تیم های اول و دوم جدول بدون شک نگاه تمام فوتسال دوستان را به تبریز خواهد برد چراکه برد در این دیدار برای مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ساعت ۱۸ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف مس سونگون تبریز خواهد رفت.
تقابل تیم های اول و دوم جدول بدون شک نگاه تمام فوتسال دوستان را به تبریز خواهد برد چراکه برد در این دیدار برای مس سونگون حکم قهرمانی نیم فصل را امضاء خواهد کرد از طرف دیگر پیروزی گیتی پسند فاصله این دو تیم در جدول را به یک امتیاز کاهش خواهد داد و تنور رقابت ها را داغ تر می کند اما تساوی در این دیدار بهترین پاداش برای تاسیسات دریایی نزدیک ترین تعقیب کننده این دو تیم است.
گیتی پسند در حالی روز چهارشنبه مقابل مس سونگون صف آرایی خواهد کرد که برای این دیدار مصدوم و محروم ندارد. شاگردان علیرضا افضل صبح امروز با پرواز مستقیم به تبریز رسیدند و دوجلسه تمرین پیش از دیدار با مس در تبریز خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.