کد خبر : 102858
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 - 11:26
-

بی غم:به دنبال سه امتیاز بازی با گیتی پسند هستیم/ امیدواریم بلو به بازی فردا برسد

بی غم:به دنبال سه امتیاز بازی با گیتی پسند هستیم/ امیدواریم بلو به بازی فردا برسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در رابطه با وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و همچنین بازی فردا مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر همه چیز در باشگاه خوب است و همه بچه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و مشکل خاصی تا این لحظه نداریم. وی در ادامه گفت: در ایامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در رابطه با وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و همچنین بازی فردا مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر همه چیز در باشگاه خوب است و همه بچه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و مشکل خاصی تا این لحظه نداریم.

وی در ادامه گفت: در ایامی که لیگ تعطیل بود ما اردویی در آذربایجان باکو داشتیم و دو بازی دوستانه با تیم آراز برگزار کردیم و توانستیم در این دو بازی تمام نقاط ضعف و قدرت خود را بررسی کنیم و تنها مشکلی که ما در این اردو و در تمرینات این مدت داشتیم نبود بازیکنان تیم ملی بود.

سرمربی تیم مس ورزقان در ادامه گفت:  ان‌شاءالله در بازی مقابل گیتی‌پسند تمام بازیکنانم آماده و در صورت آماده شدن مدارک بلو بازیکن برزیلی که تازه به جمع ما اضاف شده است در بازی فردا از وی استفاده می کنیم.

بی‌غم همچنین درمورد تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت:  ما بازی سختی با این تیم داریم، همانطور که اطلاع دارید گیتی پسند یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر و کشور است. البته ناگفته نماند این تیم بازیکنان بسیار خوب و با اخلاقی دارند که به خوبی در زمین با هم هماهنگ هستند.البته ماهم مس هستیم و برای هر دقیقه بازی برنامه خاصی داریم و فقط به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم  و امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند بتوانیم این سه امتیاز  را به مردم خوب تبریز هدیه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.