کد خبر : 102865
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 - 11:32
-

تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی تا پیش از جام ملتهای آسیا

تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی تا پیش از جام ملتهای آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در جام ملتها، چند بازی تدارکاتی در پیش خواهد داشت. ابتدا تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم‌های ملی ایران، آرژانتین، روسیه و قزاقستان برگزار می شود. عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: قرار بود این تورنمنت با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در جام ملتها، چند بازی تدارکاتی در پیش خواهد داشت. ابتدا تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم‌های ملی ایران، آرژانتین، روسیه و قزاقستان برگزار می شود.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: قرار بود این تورنمنت با حضور چهار تیم برتر جام جهانی کلمبیا برگزار شود ولی پرتغال اعلام کرد شرایط حضور در این تورنمنت را ندارد. ما هم قزاقستان را جایگزین پرتغال کردیم. این تورنمنت در صورت مهیا بودن شرایط میزبانی در اصفهان برگزار می شود.

ترابیان همچنین خاطرنشان کرد: در دی ماه هم احتمالا تیم بلاروس به ایران می آید و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران انجام می دهد. اواخر دی و اوایل بهمن هم سفری به اسلوونی خواهیم داشت و ملی پوشان دو بازی تدارکاتی با اسلوونی برگزار خواهند کرد تا با آمادگی کامل راهی جام ملتهای آسیا شوند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.