کد خبر : 102879
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 - 13:22
-

شمسایی: تیم ملی فوتسال ایران یکی از ۴ تیم برتر دنیا است/ مصدوم داریم اما دنبال ۳ امتیاز هستیم

شمسایی: تیم ملی فوتسال ایران یکی از ۴ تیم برتر دنیا است/ مصدوم داریم اما دنبال ۳ امتیاز هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در رابطه با بازی فردا تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل پارسیان شهرقدس گفت: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب است و بعد از تعطیلات لیگ دیروز اولین روزی بود که ما تمرینات خودمان را با تمام بازیکنان برگزار کردیم.فردا قطعا یک بازی سختی مقابل پارسیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در رابطه با بازی فردا تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل پارسیان شهرقدس گفت: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب است و بعد از تعطیلات لیگ دیروز اولین روزی بود که ما تمرینات خودمان را با تمام بازیکنان برگزار کردیم.فردا قطعا یک بازی سختی مقابل پارسیان شهرقدس داریم، اما اگر قرار باشد در کورس قهرمانی باقی بمانیم فقط به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

سرمربی تاسیسات دریایی گفت: ما فعلا چند بازیکن مصدوم به نام های محمد شجری، مهدی جاوید و از جمله خودم  داریم و نمی‌توانیم تیم را همراهی کنیم، البته بحث مصدومیت یک توجیه است، اگر بخواهیم در بالای جدول و در کورس قهرمانی باقی بمانیم محکوم به پیروزی در این  بازی و سه ا متیاز  هستیم.

شمسایی همچنین در رابطه با تیم پارسیان شهرقدس گفت: آنها تیمی جوان و با انگیزه هستند. این تیم شمشیر دولبه تیز و برنده است و همیشه بازی کردن در مقابل اینگونه تیم‌ها سخت است و می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌آفرین باشد.

وی همچنین درمورد قهرمانی تیم ملی فوتسال در بازی‌های داخل سالن گفت: تبریک می‌گویم به سرمربی  و کادر فنی تیم ملی  و همچنین بازیکنان خوب  این تیم  بویژه خانواده فوتسال، معتقدم اگر۴ تیم برتر در دنیا وجود داشته باشد یکی از آنها در حال حاضر ایران است و خوشحالی‌ام از این است که تیم ملی یک بار دیگر توانست قدرت فوتسال ایران را در آسیا به نمایش بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.