کد خبر : 103003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 23:24
دسته‌بندی نشده
-

شش گل حفاری‌چی ها در حضور بازیکن سابق پرسپولیس

شش گل حفاری‌چی ها در حضور بازیکن سابق پرسپولیس
تیم فوتسال حفاری اهواز توانست در حضور بازیکنان استقلال خوزستان به برتری شش گله برابر مقاومت البرز دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و مقاومت البرز با بازار داغ تبریک به مناسبت درخشش بازیکنان این تیم در رقابتهای آسیایی دانشجویان کلید خورد. جایی که در بلندگوی سالن اهواز به ملی‌پوشان تیم ملی دانشجویی حفاری، شهاب طالبی و سجاد بابایی بابت قهرمانی آسیا  و همچنین قهرمانی فرهاد توکلی و علیرضا رفیعی برای قهرمانی در مسابقات ترکمنستان  تبریک گفته شد.

در ابتدای این بازی همچنین به گلر تیم مقاومت البرز، مرتضی فراهانی که سابقه بازی در تیم ملی‌حفاری را نیز دارد خوش آمد گفته شد که فراهانی نیز با دسته گل به طرف نیمکت تیم سابق خود رفت.

این بازی هیجان برانگیز با ۴ دقیقه تاخیر راس ساعت ۱۸:۰۴ دقیقه آغاز شد و مقاومتی‌ها بودند که خیلی زود روی پاس زیبای بازیکن خوزستانی خود محسن محمدزاده و ضربه‌ی دقیق سید احسان سهیلی مقدم به گل اول رسیدند، حفاری بعد از این گل به خودش آمد و توانست با شوت بسیار زیبای علیرضا رفیعی به گل تساوی دست پیدا کند، حفاری پس از این گل نیز بازی را در اختیار داشت.

در ادامه الیاس براتی در صحنه‌ای در نزدیکی خط اوت توپ را در اختیار داشت که فرید نمازی با زیرکی توپ او را زد و به توکلی رساند، توکلی نیز با پاسی زیبا خود او را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا با ضربه‌ی نمازی حفاری را به گل دوم برساند، هر چند که این گل اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان مقاومت را به دنبال داشت چراکه آن‌ها معتقد بودند نمازی بر روی براتی مرتکب خطا شده است.

هیجان بالای بازی باعث برخی حواشی نیز شد و مسعود کیانفر سرمربی مقاومت البرز که بسیار عصبی بود برای لحظاتی تیمش را بیرون کشید اما در نهایت با پا در میانی خزفروش ناظر مسابقه و علی عبدالهی بازیکن باتجربه‌ی کرجی‌ها تیم مقاومت به درون زمین بازگشت و نیمه اول با همان نتیجه‌ی ۲ بر ۱ به سود میزبان به پایان رسید.

با شروع نیمه‌دوم این تیم حفاری بود که سوار بر بازی شده بود و بازی مالکانه‌ی خود را به نمایش می‌گذاشت و با شوت ملاعلی نیز به گل سوم رسید. پس از این گل تیم مقاومت بازی بهتری ارائه کرد و با خطای حسین فهیمی بر روی حمیدرضا ره‌انجام به ضربه پنالتی دست پیدا کرد.

ره‌انجام توپ در این فرصت توپ را به تور دروازه رساند. دقایق اندکی پس از گل این فرهاد توکلی بود که به نوعی تیر خلاص را به پیکره مقاومت زد و با شوتی زیبا حفاری را صاحب چهارمین گل کرد.

شاید بتوان گفت که مقاومت البرز پس از این گل از هم پاشیده و بی‌تمرکز شد چراکه دیگر نتوانست بازی خوب دقایق قبل گل را انجام دهد و دوبار دیگر نیز دروازه خود را توسط شهاب طالبی که به تازگی بهترین بازیکن بازی‌های  دانشجویان آسیا شده بود را فروریخته دید تا بازی با نتیجه ۶ بر ۲ به سود تیم میزبان به پایان برسد.

حواشی بازی:

– شادی شهاب طالبی نیز بسیار جالب توجه خصوصا آنکه خوشحالی دو گل خودش را طبق عادت با برادران خودش که در بین تماشاگران حاضر بودند تقسیم کرد.

– نیمکت‌نشینی مرتضی فراهانی دروازه بان باتجربه مقاومت از نکات جالب این دیدار بود و مشخص نشد چرا کیانفر به او بازی نداد.

– در طول این بازی ضیاغم، نمازی، رفیعی و طالبی بارها و بارها از سوی هواداران پرشور حفاری تشویق شدند.

– حضور سلمان بحرانی، سابا تاوادزه و رضا کرملاچعب بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در سالن و حمایت از تیم فوتسال ملی حفاری از نکات جالب توجه بازی امروز بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.