کد خبر : 103019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 0:18
-

آذرخش به قم رفت، خوب هم رفت!/ سالن حیدریان در حسرت روزهای پرتماشاگر قم

آذرخش به قم رفت، خوب هم رفت!/ سالن حیدریان در حسرت روزهای پرتماشاگر قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس عصر چهارشنبه در ورزشگاه حیدریان در حالی برگزار شد که هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز بازی داشتند اما در نهایت هم امتیازات میان آنها تقسیم شد. در این دیدار با سوت داور، تیم میزبان نبض بازی را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس عصر چهارشنبه در ورزشگاه حیدریان در حالی برگزار شد که هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز بازی داشتند اما در نهایت هم امتیازات میان آنها تقسیم شد.

در این دیدار با سوت داور، تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت مناسب را به دست آورد که با بی‎دقتی بازیکنان خود نتوانست از آن‎ها استفاده کند، اما سرانجام این آتلیه بود که از روی ضربه کرنر به گل رسید تا بازی یک بر صفر شود.

بعد از گل تیم آتلیه بندری‎ها قدری به خود آمدند و پس از چند موقعیت خوب توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا نیمه نخست یک بر یک مساوی تمام شود و دو تیم چشم به ادامه بازی داشته باشند.

نیمه دوم قمی‎های میزبان احساسی و بی‎برنامه حملات خود را آغاز کردند که در نتیجه چندین ضد حمله مناسب نصیب تیم میهمان شد اما سیوهای خوب دهقان مانع از گلزنی تیم حریف شد. رفته رفته آشفتگی در دفاع تیم آتلیه مشهودتر شد تا بالاخره برمشوری گل دوم تیم آذرخش را به ثمر رساند تا نیمکت بندری‎ها غرق در شادی شود.

در حالی که شاگردان روزپیکر در اندیشه کسب پیروزی بودند، قمی‌ها توانستند با استفاده از خلاقیت ۲بازیکن تکنیکی خود به نام‎های نعمتیان و اینانلو خطای ششم و پنالتی نقطه دوم از حریف بگیرند و به گل تساوی برسند. هر چند که پس از گل تساوی فشار تیم میزبان بیشتر هم شد اما بازیکنان این تیم با فرصت سوزی‎های مکرر نتوانستند از این موقعیت‎ها استفاده کنند و بازی با همان نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

حواشی:

– در حالی که روزهای گذشته شایعاتی درباره سفر نکردن  تیم آذرخش به قم مطرح بود؛ اما این تیم با تمام بازیکنان مهیا این بازی شده بود.

– مانند سایر دیدارها بلیط فروشی در ورزشگاه حیدریان قم انجام شد که شاید یکی از دلایل استقبال ضعیفی بود که از بازی شده بود و کمتر از هزار نفر شاهد این دیدار بودند.

– اسکوربورد ورزشگاه حیدریان برای چندمین بار در این سال‎ها مشکل داشت که دقایقی قبل از شروع مسابقه درست شد.

– ناظر بازی بارها و به بهانه‌های متخلف با گوینده ورزشگاه، سرپرست آتلیه و… درگیری لفظی پیدا کرد.

– بازیکنان تیم هیات فوتبال قم که باید فردا مقابل تیم ارژن قرار می‌گرفتند نیز در ورزشگاه حضور داشته و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

– مسعود محمدی گلر ملی‌پوش تیم فوتسال آذرخش در نیمه‌دوم با هواداران قمی به بحث و درگیری لفظی پرداخت. او بعد از اعلام پنالتی نقطه دوم برای آتلیه به شدت به داور اعتراض کرد که در نتیجه با کارت زرد جریمه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی پنجشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۴۹

واقعا خوب بازی نکردن بچه ها؛ باید جبران‌کنند؛ مرسی از سایت تون و خبر های کامل تون ایشالا به آرزومون یعنی قهرمانی میرسیم اگه کادر فنی تغییر کنه