کد خبر : 103055
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 16:12
-

خبیری: می توانستیم بیش از ۴ گل بزنیم/ شهروند مهره های خوبی دارد

خبیری: می توانستیم بیش از ۴ گل بزنیم/ شهروند مهره های خوبی دارد

محسن خبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری گفت: با توجه به تعطیلاتی که بخاطر مسابقات تیم ملی پشت سر گذاشته بودیم و تیم از شرایط مسابقه دور بود، برگشت خوبی به لیگ داشتیم. در ایام تعطیلات تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ هم از لحاظ

محسن خبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری گفت: با توجه به تعطیلاتی که بخاطر مسابقات تیم ملی پشت سر گذاشته بودیم و تیم از شرایط مسابقه دور بود، برگشت خوبی به لیگ داشتیم. در ایام تعطیلات تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ هم از لحاظ بدنی و هم فنی در شرایط ایده آلی به سر می بریم.
خبیری درخصوص وضعیت بازیکنان مصدوم‌ فرش آرا گفت: مصدومان تیم به شرایط سلامتی و آمادگی خوبی رسیدند و در طول هفته در‌ کنار تیم تمرین کردند.
سرمربی تیم فرش آرای مشهد در خصوص بازی با شهروند تصریح کرد: بازی این هفته با تیمی بازی داشتیم که واقعا جزو تیمهای با سابقه لیگ برتر بوده و در این چند سال هم مهره های خوبی جذب کرده است. شهروند شاکله تیم خود را حفظ کرده و از لحاظ فوتسالی یکی از تیمهای خوب کشور محسوب می شود. درضمن همسایه نزدیک ما درجدول بود و این باعث شده بود که بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.
او اضافه کرد: باتوجه به آنالیزی که از تیم شهروند ساری داشتیم درطول هفته روی نقاط ضعف و قدرت حریف خوب کارکرده بودیم و بازیکن ها اکثر برنامه هایی که خواسته بودیم، در زمین اجرا کردند و اگر روز خوب دروازه بان حریف نبود، قطعا با تعداد گلهای بیشتری بازی را به پایان می بردیم. البته بازی دو نیمه متفاوت داشت و سعی کردیم در نیمه اول باتوجه به اینکه ساروی ها روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند، بازی را مدیریت کنیم و چندموقعیت هم خلق کردیم اما به گل نرسیدیم. با تغییراتی که نیمه دوم در روش بازی خود دادیم توانستیم دقیقا روی نقطه قوت خودمان و نقطه ضعف حریف به گل برسیم. در نیمه دوم چهار گل زدیم و چندین گل هم میتوانستیم بزنیم.
محسن خبیری نیز در انتها بیان کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و از همه بازیکنان که واقعا با تلاش و یکدلی برای موفقیت باشگاه فرش آرا تلاش کردند، کمال سپاس را دارم. همچنین خسته نباشید جانانه ای به کادرفنی و همکارانم و البته بهترین هواداران ایران و همچنین از رسانه ی ملی که با پخش مسابقات انگیزه زیادی به باشگاه ها می دهند سپاسگزارم. این برد را تقدیم می کنیم به همه هواداران خونگرم و متعصب خراسانی که ما را تا آخرین لحظه تنها نگذاشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.