کد خبر : 103042
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 14:54
-

رکورد سریع ترین گل فصل شکست/ قهر بازیکن پارسیان به دلیل بازی نکردن/ تقدیر از آقای گل های جهان و آسیا

رکورد سریع ترین گل فصل شکست/ قهر بازیکن پارسیان به دلیل بازی نکردن/ تقدیر از آقای گل های جهان و آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ، پنج شنبه دو تیم پارسیان شهر قدس و تاسیسات دریایی تهران در سالن الغدیر شهر قدس به مصاف هم رفتند. تیم پارسیان که این روزها اصلا از شرایط خوبی برخوردار نمی باشد درحالی پا به این مسابقه گذاشته بود که سید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ، پنج شنبه دو تیم پارسیان شهر قدس و تاسیسات دریایی تهران در سالن الغدیر شهر قدس به مصاف هم رفتند.
تیم پارسیان که این روزها اصلا از شرایط خوبی برخوردار نمی باشد درحالی پا به این مسابقه گذاشته بود که سید محمد یحیی زاده را روی نیمکت خود نداشت و با هدایت مربی اش در این بازی حضور پیدا می کرد ‌. یحیی زاده از سرمربیگری این تیم استعفا داده است. در آن سوی میدان هم یاران وحید شمسایی شدیدا به دنبال سه امتیاز این بازی بودند تا خود را در کورس مدعیان نگه دارند.

گزارش بازی:
با شروع بازی و در یک حمله سریع و غافلگیر کننده، تاسیساتی ها اولین گل خود را توسط مهران عالیقدر به ثمر رساندند تا کار برای پارسیان سخت تر از قبل شود . اما در ادامه این تیم پارسیان بود که نبض بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را روی دروازه تاسیات ترتیب داد. اما شاگردان شمسایی با استفاده از تجربه بالای خود و با استفاده از ضد حملات دو گل دیگر توسط مهدی جاوید در این نیمه به ثمر رساندند تا با نتیجه سه بر صفر این نیمه را به سود خود به اتمام برسانند.
با شروع نیمه دوم ، این تیم پارسیان بود که سوار بر بازی شد و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت. این تیم  موقعیت های بسیار زیادی را روی دروازه تاسیسات ترتیب داد و توانست توسط احسانی منش به گل اول خودش دست پیدا کند . حملات بی مهابا تیم پارسیان با دفاع تیمی خوب تاسیسات روبرو شد . تاسیسات مجددا توسط مهدی جاوید به گل رسید تا این بازیکن گل سوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر رسانده باشد . در ادامه اما این پارسیان بود که با فشار تماشاچیانش توانست سوار بر بازی شود و دوگل خورده اش را جبران کند. این تیم در دقایق پایانی بازی هم حملات خطرناکی را روی دروازه تاسیسات ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنانش آن ها را از دست داد. این بازی در نهایت با پیروزی نزدیک چهار بر سه تاسیسات پایان یافت .
حواشی بازی:
– تماشاچیان زیادی از این بازی استقبال کرده بودند و به حمایت از پارسیان پرداختند.
– با استعفای یحیی زاده قبل از این بازی، معلوم نبود که وضعیت نیمکت تیم پارسیان چه خواهد شد. طاهری مربی این تیم هدایت پارسیان را در این بازی بر عهده داشت.
– قبل از شروع بازی از طرف باشگاه پارسیان شهر قدس از وحید شمسایی به عنوان آقای گل جهان و مهدی جاوید به عنوان آقای گل آسیا تقدیر به عمل آمد.
– وحید شمسایی روز قبل از بازی اعلام کرده بود که خودش، مهدی جاوید و محمد شجری در این بازی مصدوم هستند و حضور نخواهند داشت. اما در این بازی هر سه نفر آن ها حضور داشتند و بازی کردند .
– سریع ترین گل فصل تا به اینجا در این بازی به ثمر رسید و به نام مهران عالیقدر ثبت شد. او در ثانیه های ابتدایی بازی موفق به گلزنی شد.
– وحید شمسایی که تیمش که در نیمه اول با نتیجه سه بر صفر پیروز شده بود ، تصمیم گرفت در نیمه دوم از گلر ذخیره تیمش استفاده کند. نزدیک بود که این جابجایی گلر ها برای او و تیمش دردسر ایجاد کند و این تیم بازی برده را با باخت عوض کند.
– یکی‌ از بازیکنان پارسیان در بین دو نیمه لباس عوض کرد و به روی سکوها آمد. دلیل ناراحتی او ظاهرا بازی نکردن در نیمه اول بود.
– نیمه دوم بازی بسیار جذاب دنبال شد و آبستن حوادث زیادی بود . هر دو تیم اعتراض های شدیدی به قضاوت داوران این دیدار داشتند.
– در صحنه ای از بازی بین دو داور بازی ناهماهنگی ایجاد شد و در نهایت کرنری به ضرر تیم تاسیسات گرفته شد. همان کرنر با گل بخودی زیبای عالیقدر همراه بود و باعث به ثمر رسیدن گل دوم پارسیان شد. در پی اعتراض به این صحنه توسط نیمکت نشینان و بازیکنان تاسیسات به داور مسابقه، بازی چند لحظه ای متوقف شد .
– داور اول این دیدار در ۱۸ ثانیه مانده به پایان این بازی مصدوم شد. وی شرایط مساعدی نداشت و حتی نمی توانست راه برود اما با درخواست خودش بازی را ادامه داد و در آن ۱۸ ثانیه به صورت ایستا در کنار زمین قضاوت می کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.