کد خبر : 103049
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 15:27
-

زرخانلی: تماشاگر نداشتیم اما دلیل نمی‌شد بی‌انگیزه باشیم/ به دنبال رتبه میانه‌ جدولی هستیم

زرخانلی: تماشاگر نداشتیم اما دلیل نمی‌شد بی‌انگیزه باشیم/ به دنبال رتبه میانه‌ جدولی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک بعد از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه از نبود تماشاگران که محروم بودند صحبت کرد و گفت: روح فوتسال، تماشاگرانش هستند و فوتسال بدون آن ها روحی ندارد. ولی این دلیل نمی شود که تیمم در نبود تماشاگران بی انگیزه پای به مسابقه بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک بعد از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه از نبود تماشاگران که محروم بودند صحبت کرد و گفت: روح فوتسال، تماشاگرانش هستند و فوتسال بدون آن ها روحی ندارد. ولی این دلیل نمی شود که تیمم در نبود تماشاگران بی انگیزه پای به مسابقه بگذارد. بازیکن ها تمام تلاششان را انجام دادند تا دست پر زمین بازی را ترک کنند.
وی در ادامه گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم ولی داور در یکی دو مورد اشتباه کرد و حتی پنالتی نقطه دومی را که گرفت من متعجب شدم و اصلا معلوم نبود چه بود. ولی در کل ساوه هم تیم خوبی بود که در این یکی دو هفته، آقای لک را به عنوان سرمربی به کادر خود اضافه کردند و خیلی خوب بازی کردند و در دقایقی هم  روی تیم ما فشار وارد کردند.
زرخانلی در ادامه در مورد جایگاهی که در انتهای فصل برای تیم خودش پیش بینی و هدف گذاری کرده است اظهار کرد: در حال حاضر تیم مقاومت سه ماه و نیم است که در لیگ برتر بازی می کند و تیم جوانی است. این انتظار از تیم نیست که بیاید جزو چهار تیم برتر قرار گیرد. همین که تیم را در جدول حفظ کنیم و در جایگاه هشتم یا نهم باشیم خوب است. از طرفی هم بازیکن ها تجربه خوبی کسب می کنند.

سرمربی مقاومت قرچک در پایان خاطرنشان کرد: این وقفه ای که در لیگ افتاد به نفع ما بود چون توانستیم روی کارهای روحی و روانی و همچنین جسمانی روی بچه ها کار کنیم. ولی این دلیل نمی شود که چون الان در جایگاه مناسبی هستیم تلاش خودمان را کم کنیم، ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به بهترین جایگاه که حق مردم پر شور قرچک است برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.