کد خبر : 103037
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 13:52
-

سنگ سفیدی: بازی مس سونگون و گیتی پسند جهانی بود/داور هم می تواند اشتباه کند

سنگ سفیدی: بازی مس سونگون و گیتی پسند جهانی بود/داور هم می تواند اشتباه کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی درخصوص تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر با یکدیگر بازی داشتند که قطعا سختی‌های خودش را داشت. وی ادامه داد: مسابقات حدود ۲۰ روز تعطیل بود و به هرحال از لحاظ جدولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی درخصوص تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر با یکدیگر بازی داشتند که قطعا سختی‌های خودش را داشت.
وی ادامه داد: مسابقات حدود ۲۰ روز تعطیل بود و به هرحال از لحاظ جدولی بازی دو تیم، بسیار حساس بود. دیدار مس سونگون و گیتی‌پسند در حد یک بازی جهانی بود، در نهایت هم امتیازات بازی عادلانه تقسیم شد.
بازیکن مس سونگون تصریح کرد: گل زدن برای من چندان مهم نیست، ما یک تیم هستیم و باید برای موفقیت تیممان تلاش کنیم. به هرحال خوشبختانه شرایط فراهم شد و توانستم ۲ گل از ۳ گل تیمم در این بازی را به ثمر برسانم.
سنگ‌سفیدی افزود: به نظر من داور صحنه‌های مشکوک را بیشتر به نفع حریف می‌گرفت، به هرحال داور هم می‌توانند همانند بازیکن اشتباه کند و این یک امر طبیعی است. ان‌شاءالله در ادامه لیگ داوران هم به بهترین نحو ممکن عمل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

آقای سنگ سفیدی شانس آوردید نباختید، نیمه دوم که کاملا دردست حریف بود وبا خوش شانسی گل نخوردید.

نام ... جمعه , ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۷

از دستمون در رفتین.ولی مس قهرمان میشه