کد خبر : 103025
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 9:55
-

شمسایی:فقط باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم

شمسایی:فقط باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از پیروزی ۴ بر ۳ تیمش مقابل پارسیان شهرقدس اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی کردیم اما در نیمه دوم کاملاً افتضاح بودیم. به این دلیل که بعد از ۴۰ روز بازی اول‌مان بود و در این مدت هم بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از پیروزی ۴ بر ۳ تیمش مقابل پارسیان شهرقدس اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی کردیم اما در نیمه دوم کاملاً افتضاح بودیم. به این دلیل که بعد از ۴۰ روز بازی اول‌مان بود و در این مدت هم بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم و از لحاظ کیفی همانطور که دیدید ما در نیمه دوم خیلی بد بودیم.

وی در ادامه گفت:‌ البته در این بازی دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و خدا را شاکرم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.
سرمربی تیم تأسیسات دریایی بیان داشت: تیم پارسیان هم انصافاً بازیکنان خوب و جوان را امسال را وارد لیگ کرده و می‌توان گفت این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
شمسایی همچنین در پاسخ به سؤالی که در حال حاضر شما با ۲۷ امتیاز با تیم فوتسال گیتی‌پسند در رده دوم جدول هم‌ امتیاز شدید، گفت: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و فقط تیم خود را ارزیابی می‌کنیم و اگر بخواهیم این روند را ادامه دهیم و بالای جدول قرار بگیریم نباید کاری به رقبای خودمان داشته باشیم و فقط باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم. البته شما می‌بینید با این نتایجی که تیم‌های فرش‌آرا، آتلیه و حفاری در این هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند این تیم‌ها می‌توانند در آینده مدعی باشند.
وی همچنین در مورد بازی عقب مانده مقابل گیتی‌پسند که قرار است ۲۹ مهرماه این بازی انجام شود، گفت: ما باید بیست و نهم این بازی را مقابل گیتی‌‌پسند انجام دهیم همانطور که اطلاع دارید تیم ملی باید از ۲۱ الی ۲۳ مهرماه در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها شرکت کنند و بازیکنان‌مان تحت اختیار تیم ملی هستند و ما باید چهار روز بعد از بازی با گیتی‌پسند هم یک بازی سخت دیگر مقابل مس سونگون داشته باشیم و این موضوع و نبود بازیکنان ملی‌پوش کار را برای ما سخت می‌کند و به همین دلیل مکاتبه‌ای با کمیته فوتسال داشتیم که در صورت امکان تاریخ برگزاری بازی با گیتی‌پسند تغییر کند که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.