کد خبر : 103021
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 9:44
-

علاسوند:هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم/ باید در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم

علاسوند:هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم/ باید در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند روز چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: خوب شروع نکردیم اما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و پیروز میدان شدیم. سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان افزود: از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم و توانستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند روز چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: خوب شروع نکردیم اما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و پیروز میدان شدیم.
سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان افزود: از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم و توانستیم روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم و با پیروزی هواداران خود را خوشحال کنیم.
وی با اشاره به در اختیار داشتن تمامی بازیکنان خود در این بازی افزود: اگر بخواهیم در بین سه تیم بالای جدول باشیم باید اشتباهات خود را کمتر کنیم و در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
علاسوند عنوان کرد: ما نتوانستیم در بازی‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کنیم که این موضوع به کادر فنی تیم بر می‌گردد بنابر این باید به لحاظ روحی و روانی بازیکنان خود را آماده کنیم تا دیگر به راحتی امتیاز از دست ندهیم.
وی گفت: در مقابل مقاومت البرز از هر لحاظ برتر بودیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم که می‌توانستیم به تعداد گل‌های خود اضافه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.