کد خبر : 103030
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 11:49
-

افشاگری جدید درباره پدیده «سرباز-اسپانسر»/ سرمربی از من ۲۵ میلیون خواست!

افشاگری جدید درباره پدیده «سرباز-اسپانسر»/ سرمربی از من ۲۵ میلیون خواست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از گزارشی که در مورد  پشت‌پرده برخی تیم‌های نظامی برای جذب سرباز-اسپانسر (اینجا) منتشر کردیم مدارک و اطلاعات جدیدی از برخی اقدامات ناپسند در این زمینه به دستمان رسید که به مرور زمان آن را رسانه ای خواهیم کرد. در ادامه، افشاگری یکی دیگر از بازیکنانی که قربانی این ماجرا بوده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از گزارشی که در مورد  پشت‌پرده برخی تیم‌های نظامی برای جذب سرباز-اسپانسر (اینجا) منتشر کردیم مدارک و اطلاعات جدیدی از برخی اقدامات ناپسند در این زمینه به دستمان رسید که به مرور زمان آن را رسانه ای خواهیم کرد.

در ادامه، افشاگری یکی دیگر از بازیکنانی که قربانی این ماجرا بوده را می توانید بخوانید:

-آیا شما سابقه بازی فوتسال را دارید؟

بله من سابقه بازی در لیگ یک کشور را دارم.

– در مورد موضوع سرباز- اسپانسر، چه پیشنهادی به شما شد؟

یکی از تیم های نظامی پیشنهاد داد با پرداخت ۲۵ میلیون تومان پول به عضویت این تیم در بیایم تا بتوانم خدمت سربازی خود را با فوتسال بازی کردن بگذرانم.

– بیشتر در این مورد توضیح دهید تا برای اهالی فوتسال شفاف سازی شود.

یکی از دوستان به من گفت که یکی از تیم های نظامی که در شهر(…) قراردارد، بازیکن سرباز جذب می کند و باید چند جلسه با تیم تمرین کنید تا سرمربی تیم از لحاظ فنی بازی ات را ببینند. من نیز طبق عرف به تمرین این تیم رفتم و بعد از اتمام اولین جلسه تمرین به من اعلام کردند که فردا نیز برای تمرین با تیم به سالن بیا. روز دوم که در تمرین شرکت کردم ۲۰ دقیقه بیشتر از تمرین نگذشته بود که صدا زدند و در یک گوشه از زمین با من صحبت کردند و عنوان نمودند که هر سال ۴-۵ بازیکن سرباز پولی جذب می کنیم تا هزینه باشگاه را تامین کنیم. چون شما آشنای آقای فلانی هستید و ایشان سفارش شما را کره است آخرش ۲۵ میلیون تومان می شود.

-چه کسی با شما در این مورد صحبت کرد؟

سرمربی و مربی تیم.

-در مورد این قانون اطلاع دارید؟ آیا درخواست پول از بازیکن قانونی است؟

تا جایی که ما اطلاع داریم ارگان های مربوطه هزینه های خودشان را پرداخت می کنند و در تیم های نظامی چون بازیکن قرارداد مالی ندارد، برای هر دو طرف شرایط خوب است. باشگاه هزینه کمتری می کند و بازیکن دوران سربازی خود را سپری می کند. بازیکنی که سابقه بازی به صورت حرفه ای را دارد، چرا باید برای بازی کردن مبلغ ۲۵ میلیون پرداخت کند؟ جالب است برای مربیان این تیم، رزومه و بازی اهمیت نداشت و پول اولویت اول جذب بازیکن است.

– این پول را قرار بود به حساب چه کسی واریز شود؟ ارگان یا شخص خاص؟

به حساب مربی تیم قرار بود پول را واریز کنیم.

-این اتفاقات به آینده بازیکنان جوان لطمه نمی زند؟

تیم های نظامی را ایجاد کردند تا بازیکنان از شرایط بازی فاصله نگیرند و فوتسال را ادامه بدهند. متاسفانه این افراد، جوان ها را از ورزش دلسرد می کنند تا جایی که خود من نیز قصد داشتم ورزش را کنار بگذارم ولی با صحبت هایی که اطرافیانم انجام دادند از این تصمیم منصرف شده ام و می خواهم با عملکردم به آنها ثابت کنم که اشتباه کرده اند.

نام مصاحبه کننده و برخی اطلاعات از جمله نام تیم، سرمربی، مربی و شهر مربوطه، نزد پایگاه خبری فوتسال به امانت باقی می ماند و در صورت لزوم، در اختیار مراجع قضایی گذاشته خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

ای بابا
ملت تازه متوجه شدن چه خبره تو فوتسال ما
میخوای نمونه های دیگه رو به شما بگم؟
بابا داور بازی تو یه استان بخاطر ۵کیلو توت فرنگی سرتیم و بریده /اینا که مربی هستن/کثیف ترین ورزش ما همین فوتبال و فوتساله