کد خبر : 31510
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 11:31
-

توصیه‌های «لوزانو» برای درخشش در منطقه‌های کوچک

توصیه‌های «لوزانو» برای درخشش در منطقه‌های کوچک
خاویر لوزانو که دو بار موفق به فتح جام جهانی فوتسال شده، در این مطلب نکته‌های مهمی را در مورد تصمیم گیری و دقت در فضاهای کوچک بیان می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خاویر لوزانو که دو بار موفق به فتح جام جهانی فوتسال شده، در این مطلب نکته‌های مهمی را در مورد تصمیم گیری و دقت در فضاهای کوچک بیان می‌کند.

لوزانو

قدرت تصمیم‌گیری

بزرگ‌ترین مزیت فوتبال بازی کردن در فضاهای کوچک، این است که قدرت تصمیم‌گیری بالا می‌رود. بازیکنانی مثل ژاوی و آندرس اینیستا از همین طریق به این سطح از تصمیم‌گیری و دقت رسیده‌اند. آن‌ها همیشه گزینه درست را انتخاب می‌کنند، چرا که قبل از دریافت توپ، تصمیم خود را گرفته‌اند. پاس و حرکت در مثلثی که دو مدافع دارد می‌تواند تمرینی مناسب جهت قدمی بزرگ برای موفقیت در زمین بزرگ باشد.

ضربه با نوک پا

وقتی شما توسط بازیکنان حریف محاصره شده‌اید و قدرت تصمیم‌گیری سخت شده، پایتان را عقب ببرید و با نوک پا به توپ ضربه بزنید. این بهترین راه‌حل برای زمانی است که شوت از راه دور، سخت‌تر از زمان‌های دیگر است. برای مثال می توانیم از شوت است فوق العاده اسکار به کرواسی در جام جهانی برزیل نام ببریم. او در شرایطی سخت و دشوار با یک ضربه نوک پای دقیق دروازه کرواسی را فرو ریخت.

مترجم: شایان کمالی‌نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.